Moda gita

A moda modesta "tinta", cusì amata da a zitella, ùn s'assumiglia di a moda giaedu di u Medievu, pruduce prus basta l'stile di u ghemicu neogoticu, chì urghjava ancu in Europa, ma digià in u 17-18 seculu. Ogni omu hà intesu parlà di a sottucultura hè pronta, ghjè cusì popularu oghje chì l'stile gita in moda si face una carda telefunale è un carattere distintiu di l'aderenti di sta tendenza.

Modèle gòticu è di donne

À u cori di a moda di a vestizione giappa attese in u culore chjaru è i so sfarenzi classic. U cambiante hè prestu per esse mortale pallidu, affetta a bjossa blanca di a pelle è ogni mancanza di crematoria. Règule di u delttore scuru in l'ochji è lipstick di culori scuri.

In i so mudelli non-convenciali, i Goti anu utilizatu materie noble cum'è terciò, cuir, seda, lurex, taffeto, spessu diprezzate u vistitu. I fugliali gòticu femminili anu influenzatu da u filmu genre noir, l'imaghjini di una femme fatale , chì data di l'era vitturiana inherente in i Goti. Corsetti ghjochi Goths sò purtati in ropa di vendita. Preferite vistiti è faldes in u pavimentu, in particulari forma flared. U calzarii sò pronti nè schermu. Sò quessi sò un pezzu sulari, chì sò chjamati creepers, è macelli massinchi è martins. I rapprisentanti di questa subcultura spessu sottumessu piercings, a ghjuvintu hè sceltu d'argentu - u so culore frescu feste a luce di a luna.

A moda, l'estilu Goticu hè cusì cusì propriu chì hè casi impossible di cunfundà cù un altru currente. Questi gode piglia in prestu da u puntu di iroquois punks, ma u preferente d'oghje hè datu à capelli longdi, nè pinti nè, o capelli cù spine. U vistimentu hè spargugliatu cum'è appretto strettu, è cut free.