Moda di u XVII seculu in Russia

In quantu à a storia di a moda in u 17u seculu, è ancu per i tempi antichi, hè difficiulmente cusì accurata data di i cambiamenti di a moda in secca à l'epica d'età. Tutti sò stati uttene per via di l'influenza di i travagli tradiziunali di diversi nazioni europei nantu à i costumi di i paesi vicini. Cusì, a Spagna hè diventa famosa per i vestiti stritti è i collani chjusi firmati, Venezzia - vestiti sbucciati è scarpi cù un tagliu grandi altru , l'Inghilterra: vestiti chì salizzanu a bellezza di u corpu femminile, pienu longu è corset, chì eranu un veru pezzu di arti cusitu. A moda di donna di u 17u seculu hè ingfulu è suspittosu. I cambiamenti in i vestiti duranti stu piriodu sò rapidu è brillanti.

Moda russa in u 17u seculu

A storia dici chì e relazioni di Russia cun l'Europa sull'onghji di sviluppà in u 17e seculu, ma l'evoluzione di a moda di u vestitu europeu ùn anu prugressivu à pocu pressu l'armarii di a nubiltà russa. Allora, a prima influenza brillanti supra l'armata russa pò esse vistutu in u vestitu cummerciale di i boyars. Kaftana divinni curta, in u modu di u pulaccu. Tali cambiamenti sò dovutu à u fattu chì l'abbilna curta hè più piacevule per travaglià. I merceria è diplomatii stòrici sò visitati constantemente in Russia, anu vistutu in vestiti per a moda di u so paese. Sutta Tsar Mikhail Fedorovich custumi stranieri trà a nubiltà russa eranu purtati "per l'intrattenimentu" è a participazione à parechji notti è amusements. Ma, quantu pò esse, pocu di prima di a so morte, Alexei Mikhailovich hà fattu un decretu chì pruibisce l'adopzione di stili di capelli è stile da Europa. L'europeizazione finale di u costume russu hè stata fatta da Petru I. Unu finu à quì, i vestiti russi tradiziunali sò sirvuti da i caffiani tradiziunali russi, briganti, cammis, camisani, sarafani, capelli di pelle. Ci era parechje varietà di caftanu. Solu a longa senza cambiatu, à u ghjinochju.

A moda 17 seculu in Russia ùn hè micca assai diffirenti da u stessu 16 sèculu. E digià da u 18è seculu, cambiassi sottu a influenzà di a cultura europea sò diventate in modu irreversible.