Ritratti Italiani per Donna

L'Italia hè cunzidiratu cunzidiratu com'è un paese di tendenzi di a moda, tutte e donne di moda avianu da circà l'armariu cù u vistitu novu è u calzari, è per a simane di a moda in Milano u mondu mondu sanu, perchè ghjè da quellu chì u cuncettu di tendenza è pertinenza in a so staggione tempesta.

Comu italiani si admitenenu, l'stili italianu di vestiti per a donna hè un sensu di bellezza è cunsulazione in una buttiglia.

Roba in Italia

Perchè chì e tanti nichi anu bisognu à riaccamarate stu stili italià? A risposta hè simplice, perchè implica una cumminazzioni di naturalità, feminità, cunfortu è una certa racina carattaristica di qualsiasi donna chì sapi da chì parche elegante. In questu casu, i Taliani ùn passate micca milie soldi per comprar u vistitu di i famosi disinazioni italiani, cridendu chì u cuncettu è u sensu di stile ùn hè micca affettivu à tuttu. I preferanu avè qualchì parechje di e vitture assai caru, sò solu cumplementari a so impresa di ogni ghjornu. Dà preferenza à i tessuti naturali è di i culori, si maniconu i so maggioramenti a vede u so fiore. Forsi u so sicretu ghjacente in una quantità maiò di accessori: bufalini, bufalini, cintura, braccialetti, aneddu, catene è colti, precisamente ciò chì face una figura di personalità. Semu devi esse nutatu chì i Taliani distinguiscenu chjaramente a nozzione di l'eleganza è a vulgarità, per quessa hè una mala cosa di portà calza di taccasi à l'altitudine di a ghjurnata di travagliu o ponu una poca faldada è à u listessu tempu una cima in cima, è hè improbabile chì trovi una donna italiana chì prumesse in ropa o accessori cun un grandi logotipu di ogni marca italiana.

Ancu i ghjovani suluzione sughjenu assai cunfurtati in vestiti italiani di moda, perchè stu stile rinfuzzica tutti i meriti di a figura - feminità è dulcezza di e forme. U correttu curate è liscia di i fillei facenu stu vestu di a donna unicu modi è gustu di tutti e donne mudili di u mondu, perchè u nomu "Italianu" parra per ellu stessu.