Dango Ricetta

Dango hè unu di i platti tradiziunali è populari di a cucina japonaise, chì sò petite bòbbili fatti di farina di rossu. A solitu, a delicata orientale hè servitu cumandatu nantu à un bastone, cumandu da salsa. Spenciutu di a salsa, parechji varietà di questu pianu sò distinti: a caspa - drac, un dango - sirvutu cù salsa bianca, mitarashi-dango - coperto cù zucchero, salsa di soia, fecchju è zuccaru, tandango-dango - aromatizzati cù tè verde .

Cumpigliate cun voi cumu fà u dango in casa è sorpresa di tutti cù e so capacità culinaria è e so cumpetenze.


Mitarashi-dango - ricetta

Ingredients:

Per dango:

Per a salsa:

Preparazione

Per fà una pasta pè a massa, avemu bisognu à chinu l'acqua. Allora, in un tavulinu, fate a farina di rossu è purtava in un pocu acqua, è stirringu sempre a corolla finu à una massa homogeneia chì deve parleminate a cunsistenza di arcilla: ùn aghjunghje micca à e mani è ùn si sò sfracicatu in pezzi. Quandu a mutazione si cumprendenu oghje, avete da a furmazione di bannidi idèntici nantu à a grandezza di un walnut. Dopu, avete bisognu di suluzione u dango per un coppiu per uns 20 minuti. Se ùn avete micca un vapore vicinu à voi, puderete tene u pilone in acqua fogera. A cosa principal hè di verificà chì u dango ùn si pò sfruttassi quandu a coccia è ùn perde micca a so forma originale. Mentre chì u dango hè stata preparatu, sìammu cun voi, senza perdiunà nisun tempu, preparamu a salsa. Per fà questu, fate u fuccu di patata cù un vetru di acqua fretura fervente è si allerisce per infuse durante 10 minuti. Allora, à a fine di u tempu prescripttu, aghjunghjenu a salsa di soia à l'acqua è u zuccaru à u gustu. Tutti sò megliu ùn esse riittelu, perchè sò questi ingredienti chì facenu u cundimentu più piccante è sapori. A massa resultanti hè cale nantu à un forno di micru è sopra una stufa, senza aspirazione finu à chjudarà, cum'è a salsa pudia ùn esaltà degne. Per un ingrossu uniforme, sempre cambià a mezchemu cun un battu o una cullette.

Quandu u mitarashi-dango hè prestu, piglia ellu in un pezzu, fate sopra a salsa di soia in catu è cumincia à manghjà.

Aduprendu cù l' ayakodon è i rotuli cù salmuni , dango hè praticamenti un pianu naziunale di u japunesi, sirvutu da i ristorante locali, à i carmi di a strada. Ùn avete bisognu à pruvà sta platina simplici è originale è avete un bon appetite!