Salad Shopt: ricetta

L'insalata di vendita hè un platonu assai cuminciatu in parechji paesi di l'Europa est: in Bulgaria, Repubblica Ceca, Serbiu, Albanese, Montenegro, Romania, Moldova è Ucrania, in i piazze induve i bulgariiani vivenu. Quandu un frenu, l'insalata di lettuce hè indispensabile, hè spessu sirvutu à rakia o à u vinu. U platu stessu è u so nomu vene da Bulgaria (i lozzii sò un di i gruppi etnique di i bagnu). In Bulgaria l'insalata hè un platu tradiziunali. U platu hè simplice per preparà, ma assai gustoso è, induve, utile. I ingredienti di l'insalata di vendita aghjusteghja u seguitu: Pezzaru bulu, dolci è amare (crudu, marinatu o torru), cucumari, pumati, cipudine è, sicuru, furmagliu piccolo, sirena o feta. Sicura chì l'insalata cù u furmagliu hè u più cumuni, pò esse cunsideratu u più autenticu. In a salad dressing salad aghjunghjenu ancu un pappagallo è u oliu vegetale, l'oliu o girasole, l'acitu di luz naturale, u sali.

Secrets di cucina

Cumu preparà l'insalata? E vechja lavurita è secca è taglioli stanzu sò finamente chopped, spreati in porzi in salad leaves, sprinkled with grated cheese and seasoned with oil or mixture of oil and vinegar. L'acitu, però, pò esse rimpiazzatu da u zadellu di limonu. U furmagliu ùn pò esse strufinati nantu à un rossu, ma finamente chjappu cù un cuteddu. L'insalata búlgara in i buttoni hà l'apparenza di prisentazione: sottu, i pumati è i pezzi, è cusì - cucumari è verdi è in u top - furmagliu rossu. In a rùbbrica, i culori di a bannera nazziunali búlgara sò acquistati. Pudete, sicuru, mettite - serà ancu diliziu.

Prodotti per Shopt salad

A ricetta hè offrua cù pepite baked, puru chì, sicuru, pudete cucinari cun in cru.

Ingredients:

Per trasfigurà avete bisognu:

Preparazione:

A preparazione di insalata precisa un avventura creativa. Calenzià u fornu à 180-200 ° C. Puderemu i pani chianciti, i sicondu, ci arrubbanu nantu à una fetta di pasticceria grezzata è frem podi foglia durante 20 minuti, turnendu i cose è ponu turnà ancu. Pigliemu a bacia da u fornellu da u fornu è si abbanduneghja i minuti per 10-20, megliu - cù un pappagallou di metalli. Dopu quì, rinfriscà a pelle da i pezzi, sguassate u core. Lave u pumini è i pumati. Limemu a cipollilla. Pezzare è cucumari è aghjustatu cù pudè, cipolle di cipolla, tomate - fette. Pappulugiu chili cusì minimu. A Brynza hà tagliatu in tazzi, o l'aghjunghjeghja nantu à una grossa rascatura - hè una materia di gustu. Pudemu dinò a buttiglia di saladute di a fabbricazione cù u so capeddu è fassi cù a vestiti, chì hè una mistura di l'oliu è l'acitu. Pudemu fà di manera diversa: mischjà tutti i vegetali cut, pour u vestiti, è scuzzulate cun u furmagliu - comu piace.

Opzione per quelli chì sò in prumessu

Se ùn avete micca u tempu di fantasìsticu è di rive l'insalata cù capasti, pudete apprezzate una versione di u salad shopau "per a vanda". Piglia u pumadoru, pimentari, cucumari, scherzu acqua (o limpi l'olieddi cun una napkin tinta) è tagliate tutti l'armani. Brynza parmettini in rossu, mischje u vestitu: oliu, vinagre, salinu, spezie. In a piaghja andre di i vegetali in un ordine arbitrariu, fate u vende è u casgiu sprinkle. Di sicuru, sta versione di l'insalata ùn pò esse micca cunzidiratu classicu, ma hè prestu prestu.

Eppuru, pudete è mandà à a tavula. U vinu hè megliu di sceglie un salottu rosu ("Sangue di Bulle", "Gumma" o simili, vini Moldaviani sò ancu boni) o serve fruit rakiya, perchè pudete senterà l'attrufru di semplice ma à u listessu tempu assai variatu è exquisite in u so modu Cucina balciana.