Silhouette di una zitella

Certu chì tutti sanu l'affirmazioni chì e donne anu amate cù i so ochji, è l'omi sempre vene in u palcuscenicu di l'imaghjini visuale. Un altru fattu: l'apparizione di u corpu semi-nudi funziona nantu à i rapprisintanti di i dui sessi per più esercitanti ch'è cumpritamenti naked. Chì hè u sicretu? U fattu hè chì una persona hè sempri attrachjata da un misteru, u misteru, ignurutu. Hè per quessa Eva hè tentatu à tastà u fruttu pruibitu, per quale hà pagatu per esiliu da u Paradisu. E finu à questu fugliali anu attivu usendu, attraientu l'attinzioni di l'omi cun decocuulu prufunditu, fugliali curtite è vestiti stritti. Probabilizente u stessu interessu spiega a pupularità di belle siluettelli di e zitelli in diversi tipi d'arti. U visor, chì si vede u scrittu di a fàccia, u corpu o i so parti indipindenti, hè furzatu da cumprà l'imaginazione è finisce a "stampa". Perchè a siluette di a figura atraisce l'ochju? Intendemu di capì.

Direzione di l'arte

Se parla u seccu di i termini, allura a siluetta hè chjamata a tecnica grafica in u ritrattu, chì difiere principarmenti in l'usu di un culore è hè un caratteru di contro. Se si simplice, a siluetta ùn hè un scuru micca chjaru o precisa di un certu oggettu, persona, animale, altri criatura o oghjettu. A sta teknika hè stata prima in Chine, più di sei seculi anni. L'imbusca i biancu, chì in Europa sò stati chjamati "ombra chinesa", diventenu popular in Russia solu in u XVIII sèculu cù a presentazione di l'artista francese F. Sido. In Francia, tali ritratti foru ordenati da rapprisentanti di l'aristocrazia, chì falendu u bancu è ùn pudianu micca capitu di cumprà un ritrattu tradiziunale. Per via, u nomu "siluette" hè cunnessu cù u nome di u ministru Minute Siluette, chì hè statu famosu per i so pezzi è di l'estremità. Hè per questa raghjina chì ritratti-siluette foru prima cunsideranu gustu bellu, rico.

Invece l'attitudine di disparate, a silhouette hà sbulicatu da a pittura à l'arti decorativu è aplicatu. Maestri-artighjani misiamu pienzi, caffè di tungu, cofli cù imàgine di siluuli di e zitelli in vestiti, ballarini.

I tendenzi currenti

In l'era di u sviluppu di tecnulugii digitali, u rolu di a tecnica tradizionale di esse realizatu a siluette era una cosa diminuita. Perchè si mette in siluette nantu à carta negra, tagliate è pegarete nantu à un fondo biancu, pittura cù tinta o utilizate tecniche di gravure. L'Internet hè cumpostu di stilizati i fiure di siluettite di i moddi di ghjuvanotti, i zitelli in vestiti d'acqua, bellezza nudi. È ùn hè micca maravigghatu, perchè e siluettine sexy di e zitate ùn vede micca bè cum'è vulgari, à u cuntrariu di e publicità chjamati, induve sò repudiati in positi simili. Ancu a siluette di una ragazza chjachjata, fatta in sta tècnica, s'assumiglia d'armi armonita è attrattiva.

L'imagine siluetate sò assai usati. Puderanu esse funziunalità in a pantu di l'informatica, avatari in varii riti suciali. Unbelievably stylish look wallpapers, chì dipinti belle siluette femine. Disegnaturi, criendu cola di robba di moda, ùn anu da elle bè. I stamperi attuale in forma di siluuli di e zitelli cun chiseled figures pò vedà in canzone, è nantu à e cime, è in vestiti. In a tendenza, accessori cù stampiani picculi di siluelli femine. È ùn hè micca necessariu chì a siluette palesa una zitella in u centru. Sensuale sponges aperti aperte, ochji aperti, aperti, oculati in bocca, dittezzi grazzii, curvaturi lattichi di un corpu femminili sò fascinanti cù bellezza.