A ricetta per un pasticceria instantanale

Per quelli chì ricusate micca di preparà un pasticceria classica, riguardu à a cumplessità di a ricetta è a mancanza di tempu, ricamandemu di fà un pasticceria rapida, senza pudere, sicondu i ricetti sottu. Questa basa di ciacca facia permette à ottene un gustu decentu di prudutti senza assai sforzu è u tempu.

Instant, pasta di pasta fresca - ricetta

Ingredients:

Preparazione

In più di i prudutti supratuttu, avemu bisognu di un vintu di medimperu supplementu in quale deve esse necessariu di determinà a quantità di cumpunenti di cumpurtamentu liquidu. Partiggia à l'ochju selezziunate, aghjunghjenu a salsa è l'acitu, stirate tuttu bè cù una buccia è aghjunghje l'acqua di ghiaccio per acquistà u voluminu tutale in a quantità di u half litru.

Oghje cernigliava a farina di granu nantu à a tavula, è sicuru d'esse di u gradu più altu, è cuminciate à un pralinate friddu à grind butter immubiliatu, da u moltu di u moltu à a farina. Dopu tuttu l'oliu hè struitu, principia à cullà a pasta in un com. Sceglientemente selezziunate l'appiccicate in ogni uitu è ​​stanu un in cima di l'altri, pressendu un pocu. Hè impussibile di mischjà sta massa, ma solu per formar una cose cumunu da i patatti. Avemu poverà in un saccu u pusendu nantu à a bastela di a frigorifera per dece à dote oghji.

Dopu un ghjornu di u tempu, puderete prucede à a furmazione di prudutti da una prova di levitu di levitu. A parti di u pruduttu ùn ponu esse situatu in u freezer, induve hè stata guardata durante parechji mesi senza perde u so proprietà.

Fast puff-free batter - ricetta senza l'ova è l'acitu

Ingredients:

Preparazione

In l'acqua, dissolvi u zuccaru è un poccu di salinu è mette a base di liquidà di a pasta per un pezzu in u locu per un frettu rapidu. Nant'à a tavola cernigliavvi a farina di u livellu più altu è piglia a cuncetazione di u mantellu frittu campagnola à taglije. Avà cù l'aiutu di u stessu cuteddu, aghjustanu l'oliu cù farina finu à un mungulu uniforme hè acquistatu. Avà, vendu l'acqua fridda in u zuccheru è u sali in a farina cù l'oliu, racughjendu a massa in un corpu vulgarisu, pruvatu di micca di mischjà cù intensità. Avà pozzu a farina in un saccu u fiazzu in u fretu per parechje uri. Dopu un ghjornu di u tempu nantu à a farina di a superficie polvorienta di furzà a pasta in una capa fina, chì hè rializata quattru volte è rintrave. Repetite u prucessu novu, dopu à quale pudemu avvià à a furmazione di prudutti.