Torta fatta di tagliatelle ready-made

Ancu l'aziende più maiò ùn hà micca sempre tempu è energia per creà capulavori gastronomi cumpleti cù i so propria mani. Sì u fioru di una multitude di goncidi famiti o un zitellu ùn s'hè ricurdatu chì a fede di scola d'altru deve esse un postu. Sì a futura matri hè vinutu, è ùn site micca amici cù u fornu - in tutti i casi di crisa pò pudè custruisce un bìditu veloce è cusciottu cù pane pastele. Una di e ricetti simplici è più ovvi hè un torta di frutta cun pastelli ready-made. Oghje a crema agria cù u zuccheru, fette a torta è diprezzate a cima cù e fragole è u battiata. I seguenti ricetti necessaranu più un pocu di tempu è di cumpetizione per voi.

Torta di marmura, fatta da biscuit pastes preparati

Ingredients:

Preparazione

Pre-soak the gelatin according to the instructions on the package. U furmagliu cottage si sdischendu un tamarzu, l'aghjunghje cù u zucchero in powders, u zuccherinu di vellucci è a crema agria. A gelatina, stinzendu, calda à un bagnu di acqua, finu à a dissoluzzioni cumpletta. Quandu si rinsula, combina cù a mischju di curda. Divide a massa in dui parti, aggiuncinu cocoa à unu d'elli.

À u fondu di a forma split, aghju pututu u bachecu biscuit. Da quì sopra, in u centru, avemu spulatu a crema di curda. Prima 4 cidri. spese di lumera, è nantu à questu - a listessa cantata di scuru. È cusì seguite per altru, finu à chì a massa sia micca finita. Mandemu u pastellu per fugliale di parechje ghjorni in a fria.

Waffle cake made from pastries ready-made

Ingredients:

Per Merengue:

Per a crema:

Preparazione

Pienu i bughjetti cun un mezcladoru finu à i poghji forti, chì aghjunghjenu in azzine. Deve esse dissolvi cumplessu. Copre a questa massa cun 4 pasticcini pasticchi, è aghjunse ogni à una ora in un forru precuvenu à 100 gradi.

Finamente chop the nuts with a knife and fry them for a couple of minutes in a panna fritta. Puderete aghjunghje u zuccherinu è seguità tramandendu finu à ch'ella diventa in caramellu d'oru è ùn ùn coperà i nuts. Puderete trasversalmente una fina capa di u pianu per friddà.

Per a crema, battèsimu u so brùgliu tutale è cun un mezcladoru, trasparente devellerdu u latinu à u condensatu.

Avemu culligatu u pasticcellu. Un cagiunzutu d'alligatu di ciumi arrubiu hè riditu cù crema, sprinkled with nuts, coperto coperto cun un merengue incensu è repite a crema cù casgi. Cù u restu di i pasticci sò ghjustu a listessa. Prune u pastu nantu à a cima è nantu à ogni parte hè struvatu cù crema, sprinkled da tanniculi è migghiori da l'ultimu pasticceria ta 'glaçula. Allora chì u pastellu hè imbuccatu in bè, l'avemu mandatu à a frigorifera per a notte.

Cumu pudete fà un pastellu "Napoleone" da pasticci preparati?

Ingredients:

Per a crema:

Preparazione

Oghje un battizzu di battezza, sferente a pocu di latti. Agitate cun u zuccherinu in u polu è u mandliu à un bagnu di acqua. Cumpulevamu à gruu, senza cessà di travaglià accusamente cù un battiu, affinchendu chì a crema ùn curriva micca è ùn bruna. Quandu si sguassate u ceccanu da a stufa, avete sprinkle a crema cù u zucchero in puli. Questu impedisce a furmazione di una densità alta, finu à chì a massa si schiaccia. Intantu, battippò in una spina tinta di mantra. Si continuanu a battiri, l'avemu intruduce à l'enfasi fridda. Dunque, fate in cuncecu è aghjustate a vagina, mischjà tuttu ciò chì sò.

Lubricate questa crema cù e pasticceria pusata è oculta u pastellu in u frigorificu per parechje uri. Dopu questu, pudete tagliate a torta bessera cù "trianguli" - sicondu una di e versioni hè sta forma, reminiscente di u capicucinaru di l'imperatore Napoleone, è hà serve com'è u mutivu di un nomu magnificu per i posti preferiti di tutti.