Egei Infatti

Parechji donne chì, durante un bellu pezzu, ùn puderanu cuncepisce un zitellu è desiderate di passà a prucedura di IVF, interessate à a quistione di quale i zitelli nascenu dopu l'IVF, sechi sò sterili. Intendemu di dà una risposta exhaustiva è cunzidira li viulazioni cchiù cumuni chì sviluppanu in i zitelli cuncipiti da un metudu artificiale.

Chì cose maladie sò più spessu osservati in i zitelli nascuti dopu l'IVF?

Prima di tuttu hè necessariu di dicu chì in una situazione tali, cum'è in casu di fertilizazione naturali, u fattore ereditaricu hè u più impurtante. In autri vocabuli, si i genitori di un zitellu avianu un certu tipu di malatie somatic, allura a probabbilità di a so ocurrenza in u zitellu.

I figlioli di IVF ùn sò micca sfarenti di l'abitudine, cunlevatu d'eccu chì un protoculu longu o chjuchju hè stata utilizata. In ogni modu, u risicu di sviluppà i patologici congénitali hè più altu. Cusì, a ricerca di i scientisti americani pruduceru chì i zitelli "di u test tube" sò 2 volte più prubabile di nascita cun disordini genetica - u lip, è u risicu di sviluppu i malati gastroenterichi aumenta 4-fold.

U riscu generale chì un zitellu nascitu da u fruttu di IVF serà insisciutu cù l'autismu o soffrendu di ritardo mentali hè un fattu più altu ca cun cuncepimentu naturale. Malecchi simili sò più spessu osservati da stu metudu di inseminazione artificiale, cum'è ICSI. Cù sta prucedura, l'esperma hè intrutu in l'ovu. Sì avemu dicentatu u rapportu in percentuali, hè questu cusì: 0.0136% cù fertilizazione naturali; 0.029% per IVF, è 0.093% per ICSI.

Sò viulenti in u sistema riproducivu in quelli zitelli?

Quite da spessu, e donne interessate nantu à statìstiche si i zitelli nascuti dopu à l'IVF sò intratruli è si puderanu avè u so figliolu.

In fattu, u prucessu di inseminazione artificiale ùn privi in ​​u sviluppu di u sistema riputtivu di u zitellu. In ogni casu, deve esse dichjaratu chì durante u ICSI, hè pussibule chì u zitellu nascutu da u risultatu di u prucedimentu avarà parechje prublemi cù u sistema riproduttivu.

A cosa hè chì stu metudu hè adupratu in quelli casi chì a qualità di l'ejaculazione ùn si permettenu micca cuncepimentu un ziteddu, per esempiu. Un omu hà un sistema riputtivu. Hè per quessa chì un zitellu in u futuru pò avè a stessa malatia chì u so babbu. Sicondu statistiche, solu u 6-7% di i zitelli maschile facenu u prublema di paternità in l'avvene.