Simple trucs per i zitelli à a casa

Forsi, unu di i migliori modi per divertì un zitellu tristi è di fighjà un trucu alegru. Fighjendu a reencarnazione maravigliosa o a scumparsa di l'uggetti, ogni zitellu vulerà esse in u locu di un magu è ripetì tuttu ciò chì un magu fa. In ogni casu, per certi cunfusioni, hè necessariu un preparazione speciale, è per u ghjovanu magicu pò esse solu inaccessibili.

In questu articulu, vi cunsigliaraghju cumu fà cumpagnie per i zitelli à casa, è dà l'esempii di i trucchi simplici chì pò esse dimustrati in casa senza usu di strumenti spiciali.

Simple trucs per i principianti in casa

Per indicà i trucchi simplici per a casa, solitu esse dumandata solu un sleight of hand è un coppiu d'articuli ordinali. Inoltre, u maggicu hà bisognu di una certa astuzia, chì l'audienza ùn hà sgruppa, perchè a magia aveva veramente interessante.

Pruvate d'amparà i seguenti cumpunimenti in l'cumpagnia di l'amici di i vostri figlioli, è risplendidieddi risati è fervente sonrisa sò stati furnuti:

  1. "Pencil sticky". Prima di tuttu, avete bisognu à piglià u lapridu più ordinariu è dà à i zitelli per verificate chì hè vera. Sughjettu u lapisu in a palma di a vostra manu, tenevi i vostri ditte. In questu casu, u polu di a manu pressitu u lapisu à u palmu di a manu. Di tèndaru, u cunjugatu sguassate i pulgari, ma ùn hè nunda, è l'ogghjenu micca falatu à u pavone. Allora u brucu cù colpu cù e so mani, è u lapri u cala. Per fà e cose cum'è previstu, avete bisognu di voglia a to stanchizza cù u so dettore intimu in a manu, è in u mumentu giustu, allughjemu.
  2. "Focus cu una bola è un parlatu". Ancu i figlioli più chjucu sapemu chì u globu influtu s'era rimbursatu se u tuccate cù una agulla di schietta. Inoltre, un trucu chjaru permettenu di trasfurmarà u ballu, senza ùn rumpia i gioielli culurati. Per fà questu, pegate u ballu da dui parte di u liceu oppostu di un pezzu di cinta trasparenti. Sceglite u so agituali più schietti è punite u ballu più veloce in quelli posti chì sò stampati a cinta adhesiva. U focu si sorpresa assai l'audience, però, prima di fàllu, avete bisognu di praticà.
  3. «Pagu ubbiditu». Per queste fussu, bisognu à vultà un vetru chjucu di acqua spumante è fate u buttone davanti. U picculu cosa aghjusta à u pianu, ma nantu à l'ordine di u magu "Swim up!" Arrila appressu. Dopu un pocu tempu, u mizeranu torna un novu elettu à u buttone ubbidenti un cumandariu - "Nàutica!" - anda chjappà. Stu focusu hè assai simplice, perchè qualsiasi oggettu si move in l'accussioni di i bombe di gas, ma deveru accunsenterà in anticipu quantu devendere di prima u buttone cambia a so pusizioni.
  4. "Quale hè pudè chjudarà una agulla?". Tuttu di voi pudemu fà di fà roscarà una agulla, ma pochi pirsuni ponnu fari darreri a so sporta, è ancu cù l'ochji chjusi. Intantu, u nostru magu pò fà. U sicretu di stu focu hè abbastanza simplice - per a so vistimenti da volta hè necessariu di anticipazione per pinà a stessa agulla cù un filu per chì in u mumentu giustu pò esse facilmente tiratu fora.
  5. "U filu incantevule". Quì u magia dumande à ognunu a rinforà u filu biancu da a so vistita. I televidenti pruvate fà questu, ma u filu hè più più largu. U truccu di stu focu hè a bobina, chì hè chjucata in u saccu internu di a robba magia.