E si u zitellu hè nervu è intruitu?

Oghji ghjente chì parechji genitori facenu una situazione quandu, in u so parolle, u so figliolu benamatu accuminciate à esse inadequatu. U zitellu pò andà sempre in còllera, ghjurà, pruvucà mamma o papà à u scandalu, ùn reaghjanu micca i pruibbizzioni è più più. Tuttu chistu pò assicurà i faciri parenti cunfusioni, perchè elli pòcenu ancu i sbagghi chì sia aggravate a situazione. In questu articulu, vi diceremu ciò chì fate se u so zitellu hè moltu nervu è impastante, di calà u zitellu è aiutanu à trattà cù e so emozioni.

Cosa da fà cù un figliu picciu?

Per principià, bisognu à esse precisamente ciò chì a disubbidenza u so figliolu o filla si mostra, è quale sò i motivi detti da ellu. In a maiò parte di i casi, u cumpurtamentu di una criatura disubbidienta possa una di e forme seguenti:

  1. U zitellu ripetuta torna ciò chì hè statu punitu perchè. I paisani in questu casu spessu caldi i so mani, perchè capiscenu chì u mulinu faci nantu à propiu. Tanti matri è parechji anu culminate à i so figlioli, critti, puniscenu, per esempiu, mette in una scovilla o pruppi annantu à u papa, è dopu pocu di ghjorni a situazione si ripetuta torna. Chì ci hè u mutivu di stu cumpurtamentu? Hè assai prubabile, in una famiglia sana hè un ligami psico-emotiva di cunsumu troppu trà i zitelli è di genitori. Mamma e Papà sò troppu cummattiu cù u travagliu, e anche si dà u so figliolu tutti i so tempu libri, ùn hè micca bè. U zitellu vole sempre di sentire l'emozioni chì a parenti spiranza, u so affettu è l'amori per ellu. Per a so disubbidenza, i zitelli puderanu tene di vede chì sò vera. Per via di a so inexperience, successu, ma l'emozioni turnanu esse assai diferenti, è micca quelli chì ùn mancanu. Pruvate affirmà u vostru zitellu chì ùn mancà - u vostru amore, affettu, interessu sinceru, affettu è cura.
  2. A volte un fugliu grown up in a zitella. Hè pretendenu ch'ellu ùn cunnosci micca a leghje, cuntà, parlà, è cusì, curvarle è curvarle è prova à vede pocu in ogni sensu. Avete bisogna chì u zitellu sapi chì hè assai più interessante per esse un adultu. Pudete utilizà l'astuzia, per esempiu, in risposta à una dumanda di migliori per cumprà una bicyca, dicenu: "Certamenti avvertimperà cumprà, ma solu quandu cultivate un pocu, sò sempre un pocu". Per a fine di ottene u desideriu, u zitellu hà da pudè dettu fermu senza scummigghiate.

Chì si u zitellu hè nervu, irritable è aggressivu?

A disubbidenza hè solu una piccula parte di u problema. Hè assai difficiuli per quelli parenti chì u zitellu provucinu scandali è disputa literalmente in un locu equituali. Un tali figliolu ùn mancu cuntrolle emozioni, ùn pò micca esse rializà i so sperienze in e parolle, è per quessa sempre chianci è chianci. Qualchidunu pruibbizzioni ci fannu sultantu aggressione, è l'ughjettu principale in a so vita hè di prova u so valore.

In cumunicarii cun un zitellu, i psiculugini ricordienti chì aderiscenu à e regule siguenti:

  1. Ùn si scherziati per una pruvucazione è ùn rispundenu micca un chiancciu per chianciallu.
  2. Avete pacienza, qualunque figliolu prima o dopu diventa.
  3. Si allora sempre lasciate u zitellu, ancu in i cosi chjucchi.
  4. Parlendu à una foglia, squat è à guardà i so ochji.

Parechji parenti, chì anu troppu nervu è intrigu, anu interessatu à quellu chì pò esse rializatu cum'è un sedattivu. Ùn hè bisognu di piglià u zitellu cù medicini senza avè necessariu. Prima, cunsultate un duttore, è dà i vostri medicini zitelli solu se u duttore trova necessariu. In a maiò parte di i casi, stu cumpurtamentu in i zitelli hè una crisa in età, chì solu deve esse esperatu. Pruvate dà à u to figliolu o figliuzzu decoction di u matrucianu davanti per andà in lu lettu, è aghjunghjenu ancu melissa è valerian decubilazioni à l'acqua mentre ponu alliassi, è prestu averia tuttu.