Calzature - moda 2014

Ogni fashionista cun special excitement hè aspèri à a nova tempesta, perchè ellu facianu i so propii riffenzioni à u mondu di a moda. In u 2014, a moda per i scarpi cambiò ancu a so direzione. Per quelli chì ùn sanu micca infurmati di l'ultima notizia, avemu suggerutu cume i scarmi in 2014 seranu in moda.

Calzature Donna 2014

Certi mudelli di scarpi in u 2014, chì anu prisentatu per un audutu curioso, più vicinu à u stilu maschile , cù un taccu cadru massivu. Ovviamente, a propaganda feminista micca passatu da i diseggiani, è decidenu cumprà i capricci di tutti i rappresentanti femini, chì creanu no solu mudelli femminili, ma ancu a simplicità di l'omi.

Cù l'iniziu di u verbu di primavera è estiu, voi quarchi cosa spiciale è luminoso. U calzatu à u stilu di avant-garde certamenti certamenti amuri di u glamour. E accussì distinti di a famiglia di moda Dolce & Gabbana, Alexander McQueen è Maria Katrantzou, chì offra tutti i mudelli di moda chì sò brillanti è stampati fiurali, cù assai pezzi è cù elementi decorattivi inusual.

Chì sò l'attuali principali di i scarpi in u 2014?

  1. A prisenza di un nasu agudo, chì hè statu assai populari per parechje staciuni in una fila. Un nasu piccatu fa i sapelli più feminini è eleganti.
  2. A prisenza di diversi straps. Questi piani ùn anu vistu in l'ultima ricerca di Gucci.
  3. A gabbia torna in moda, è i scarpi cun una stasira stampata sta staghjoni in a tendenza.
  4. Sapere mocassini sò un aghjuntu ideale per u to vestitevamu, perchè i vostri pezzi d'esse di ripiglià i so tacchi, è i moccasini sò i scarpi più còmoli, chì sta stagione hè ancu in moda.
  5. A dispunibilità di lacce nantu à i scarpi. Calzicht mit lacing hè assai attrattiva è incredibile in moda.
  6. U so cumpagnu i barche sò a variante più piacevule di parechji donne. I battelli sò cunsiderate essendu u calzatu perfetta, chì ghjunghje à qualsiasi imagen.
  7. È u successu di u 2014 sò i scarpi in u calcariu. Questu hè questu u mudellu più versatu è còmicu di i scarpi, chì e quattri mi circundaranu slim e ùn pò micca stancu di più rapidamente cù un tufu convencianu. I mudelli originali prisentanu à u spettaculu di disegnatore Isabel Marant.

Inoltre, tra i più muderni di moda in u 2014 eranu mudelli di cordone da i cullezzione di Dolce & Gabbana è Nina Ricci.