Tradizzioni è i costi di u populu corsu di Kazak

A cultura di qualsiasi pirsuni ùn pò micca esse senza e tradizione chì questu populu adherì à tutta l'esistenza. Una attitudini attente à i tradiziunali è una ferma aderenza à elle hè un eccettu qualità per imitazioni. Tutte e qualità postale sò in vestiti in u persunale Kazakistan, chì rispettanu à i tradizioni naziunali.

I tradotti è i tradotti Kazak nun eranu vittime da u scorcu. Tutti l'accumenu per seculi, anche di u tempu di l'emergenza di u Khanate Kazak. Alcune tradiziunali è i rituali kazakhs durante un periculu di tantu tempu anu statu mudificatu in questa muderna è avè sottumessi cambiamenti ligne. Ma a so essenza persunale anu cambiatu.

Tradizzioni in a famiglia Kazakka

A cosa più basica in a vita di ogni Kazaku hè a so famiglia. Ogni persona autore rispettava cunnoscia a so famiglia per a settima tribù in tutti i so dati da a so zitiddina. U rispettu per i primi anu infurmatu in u zitellu da a cunfine - hè inacceptable di discutiri cù a persona maiò è ancu più di risate a so voce.

No tantu tempu, i genitori elli si scrivevanu u partitu per i so figlioli, è era cunsideratu un piccatu di viulate a so vuluntà. E nowu e tradizioni saranu più fidili, è e cose cunse e decide di quale si maritassi o maritari, ma cù a benedizzione di i so genitori. U costumitru di furnisce bride per a sposa persunale, ancu di u fattu chì a sposa devi dà un dot , ma di qualchì modellu - dopu à tutti, ùn parechji avà avà pochi una banda di cavalli è una banda di pecuri in stock.

Avanzatu, per un bellu pezzu, a figlia di a famiglia ùn avia u dirittu di votu è era praticamenti u servitore di u so maritu è ​​i so genitori. Ora a situazione hà cambiatu assai. In a famiglia trà u filippu è u so so cumpagnu di l'atmosfera amica hè regula, è a so mamma ùn hè micca cunzidiratu ingaghjosa à rimbursà e cumpetente di e funziunalità di ughju nantu à una basa equalizia cun ella.

Cù u nascita di un ziteddu, una nova mamma hà acquistatu un novu status. Sicondu l'abitudine, solu chì a so mamma pò vede è felicite l'omi. Cum'è qualcuni pòpuli Slavi, i Kazakiani anu cunvinta chì un zitellu hè vulnerevule in i primi quaranta ghjorni da a nascita. À questu tempu, una visita à una ghjovana mamma ùn hè micca permessa. Molti tradizziuni assuciati cù i zitelli, risonate cù i nostri - ùn pudete micca scogliarru una cuna vacca, ùn pudete amparà oghje u zitellu. I figlioli di sessu differenti à l'età di cinque sò riunificati inseme, è dopu a criazione di u zitellu, l'omi sò impegni, è a zitella hè donna. Tradizzioni famigliali Kazakhsti sunnu assai stretti.

I vacanze di Kazaku è e tradizione

Nauryz hè u festa più amatu è mistu in l'annu. Simbolizza u principiu di a primavera, a rinnovazione di tutti i cattivi viventi, l'abbundanza è a fertilità. A festa accunsintisci cù l'equinoskulu di primavera. A ghjente usa pettini naziunali è vai cun rigali è offerte à l'altru di visita. I festi di u populu in ogni locu di quellu ghjornu.

Ogni costumbre interessante hè u dastarkhan, chì simbulizeghja l'ospitalità. A tradizione folklante di u Kazaku hè cunnisciuta più alla di e fruntiere di u paese. À ogni mumentu di u ghjornu o a notte, se una persona hà tagliatu à a casa è li dumandanu aiutu, alimentatu o alloghju, ùn pò esse denegatu. À u stessu tempu, nimu hà datu qualunqui interrogazione, ùn ùn dumandate à u mistieru nantu à i so prublemi.

Dastarkanni s'addurminteghja è in i vacanze. Allora i tavule scumpressate da i tratti, è i invitati sò offreni i più prudutti. U guest of honor hè tradiziunale riceve un capu d'ovince dispostu in una certa manera. L'invidie dividite trà i participanti in a festa cum'è a categuria di ognunu.

A tradizzioni è cerimonii di u populu corsu di Kazak è l'essenza di u tè. In un tisorodu specie, chinu d'acqua fogera di u samovar, si sò nantu à i cotone in una tavula bassa. U tè hè drunkatu da una tavuletta larga, chì offre u primu à u più ospituale invituale o membru di a famiglia. Tradizzioni di Kazakis - hè una filosofia sana, chì pò esse cumpresu solu dopu avè campatu cù i casi di u Kazakhs da parechji anni.