Moschees d'Istanbul

Qualcuni di mosche anu pussessu u titulu di u più bellu edifice in a cità. Parechji d'elli fùbbenu rifurmati da e chjese, certi sò oghji solu monumenti di l'architettura è a storia.

Istanbul, mezquita, - storie in edifici

Molti di l'edifizii sò in veru pagine preservati di a grande storia di queste locu. Arcuni alcuna visibilità da afar è sò famosi in u mondu, alcuni hanu da esse truvati in e cantonni di Istanbul è micca tutti i turisti in generale infurmati di a so esistenza.

A mezcla principali di Istanbul hè Aya Sofia . Originale fù custruitu cum'è u più grande è più impurtante temple di tuttu u Cristianesimu in Bizantinu. U primu bastimentu hè statu brusgiatu durante l'insurgenza in a cità, dopu chì u regnu Justinianu quasi un mesi dopu hà iniziatu à ricustruisce. In più, Aya Sofia in Istanbul addivintau una mezcheta quandu Sultan Mehmed II vinia à a cità. Hè pussibule esse di sicuru chì a mezchezza Aya Sofia in Istanbul hè un edifiziu unicu, ancu oghje ùn hà micca statu studiatu per sempre, postu chì a parte sottu hè inundatu cù l'acqua.

A mezidita blu di Istanbul in Turchia hè cunnisciuta ancu a mezchezza di u Sultan Ahmet. U custruitu hè situatu davanti à l'Aya Sofia. L'architetti in a custruzzione di i finestalli sò disposti in una manera chì u grandulone internu internu hè sempre inundatu da a luce, è u nome di a mosche era ricevutu grazi à l'internu in i tonalità blu. A mezquette di Sultanahmet à Istanbul si trova à mezu à l'altri edificatori simili è u nummiru di minaret: Ci hè digià sei di elli. L'internu cun una cumminazzioni di ragliuli blu è e carpette di corsi cuntrastanti fiori fai una impressione majestic.

Cum'è sapete, u periodu più famusu di l'Imperu Otomanu annantu à u regnu di u Sultan Suleiman u Magnifice. In onore di ellu è a so moglia, una mezcheca era custruita, à a quale chì nimu era ancu sottumessu edificazioni grandi majestuosu. A Mosque di Suleymaniye hè una di e mosche in più belle in Istambul, sopra à a so bellezza ancu i edifici di u geniu Justinianu.