U Coliseu in Roma

Unu di l'attrachî più famose in u mondu hè l'anticu Coliseo romain, chì hè ricunnisciutu micca solu com'è un simbulu di tutta l'Italia è Roma in particulare, ma ancu una di e sette maraviglii di u mondu. Stu anfiteatru di dimensioni colosale, miraculously conservate à u nostru tempu com'è un munumentu di u mondu anticu.

Quale hà custruitu u Coliseo in Roma?

U Coliseu hè statu erettu in u centru di Roma, grazia à l'amore di u maestru irrepressible di l'Imperaturi Vespasian, chì vulia distrughje a gloria di l'anticu capu di Neru cù tutti i so putenzi. Cusì, Titus Flavius ​​Vespasian fici una decisione in a Casa d'Oro, chì era una volta u palazzu di Nero, per piazzate l'istituzione imperiale di u putere, è in u locu di un coperto lacustru vicinu à u palazzu pudarà chjostru u più grande amphitheatre. Cusì, circa l'annu 72, a primurione di scuperta, chì durava 8 anni. Duranti stu tempu, Vespasian fu muratu di sposta, è fù sustituitu da u so figliolu maiò Titus, chì cumpienu a custruzzione di u Coliseu Rumanu. In u 80, a grand inaugurazione di u majestuffiu amfiteatro è chì a so storia di cent'anni hà iniziatu cù ghjocati di vacanze chì duraru 100 ghjorni, in ellu participà millares di gladiatori è parechji animali salvatichi.

L'architettura di u Coliseu in Roma - fatti interessanti

U Coliseu hè custruitu in a forma di ellipse, in ellu hè un arena di a listessa forma, attornu chì in quattru punti sò eseddi per spettori. Hè nutate chì in u pianu architecturale di u Colisee rombu hè custruitu in u stilu di un anfiteatro anch'ellu classificatu, in quantu i so dimensioni, a diversione di altri strutture similari, simpaticamente sorpresa l'imaginazione. Hè u grande anfiteatro in u mondu: u circhiu ellitticu esternu hè 524 m di longu, 50 m d'altu, u 188 m d'assi longu, l'assi petite di 156 m; L'arena, in mezu di l'ellissi, hà una longu di 86 m è una larghezza di 54 m.

Sicondu i manuscritti antichi romane, grazzi à a so diminuenza, u Coliseu pudia à cunghjunta à l'altri 87.000 pirsuni, ma i ricercati muderni aderiscenu à una figura di più di 50 000. Seats diventate in niveli relative à una certa classe. A bassa fila, chì furnia una visione di l'arena, hè stata apposta per l'emperadoru è a so famiglia, è ancu à questu livellu, i senaturi puderanu osservà pele. À u livellu più altu, ci era postu per a classa di cavalieri, anchi più altìssima, per i citatini ricchi di Roma, è micca per u quartu nivulu eranu i poviri armati Romani.

U Coliseu possedia 76 entrata, chì si truvàvanu in u cerculu di a struttura sana. Grazie à questu, l'audienza puderia sparghje in 15 minuti, senza creà pandemoniu. I rapprisentanti di a vostra nubiltà abbandunà u anfiteatro in i suttoglii privati, chì anu eruditatu direttamente da a bassa linea.

Induve hè u Coliseu in Roma è cumu per arrivà?

Fate riguardu à chì paese hè u Coliseu, ùn hà micca bè a pena, tutti sanu di u grandi simbulu d'Italia. Ma l'indirizzu cù quale pudete truvà u Coliseu in Roma, hè utili à tutti - Piazza del Colosseo, 1 (stazione di metro Colosseo).

U prezzu di u bigliettu à u Coliseu in Roma hè di 12 eurò è hè validu per un ghjornu. Hè nutate chì i coste includenu ancu una visita à u museu di Palatinu è u foru Rumanu, chì sò vicinu. Cusì, per cumprà un bigliettu è cumince a visita più megliu cù Palantina, ci sò sempre menu persone.

U tempu di u Coliseo in Roma: in l'estiu - da 9:00 a 18:00, in l'invernu - da 9:00 a 16:00.

Quantu a nostra disprezzu, u Coliseu Rumanu ùn hè più u più anticu amfiteatru, perchè dopu parechji anni di l'esistenza, hà surviviu assai - a invasione di barbari, incendi, guerri, etc. Ma, a pesar de tuttu chistu, u Coliseu ùn perdiu u so grandeur è cuntinueghja attruvaranu un grande quantità di turisti di tutte e mondu.