Chin Japanese Kennels

Hin giapponese - un cane in miniatura, ma hè assai gràziavule, chì era in alta stima ancu à a tribunale nobile di l'imperatori giantisi. I publici eranu micca pruibitu ancu di tuccallu. Quì è oghje, i cuddini di barbuni japunesi sò rareti, è sò più spessu acquistati in nurseries per pre-prenotazione.

Risposte di a razza Japanese hin

Hin japonesi hè un cane petzu, à 25 cm in altitude. Ci sò dui categurie di a razza: più rappresentanti miniature pesanu 2-3 kg, più grossi pisanu 3-3.5 kg. U culore di u mandru di Giappone hè biancu cù spots negli è biancu cù spots rochi. A lana di u manduca hè chuzia piena, di longu u longu, à a cuda, à l'uce è à u collu - più longu è sedoso.

I cuccioli di barbuni japunesi, cum'è i ghjacchi adulti, sò ghjocani, felice, fideli, faciuli. I cani di sta razza sò assai attaccati à u patrone, ùn pò esse sulità è pò esse ghjilosu di altri animali in a casa.

Hin Japanese: educazione è furmazione

Hin japunesi pò esse educatu, da a so zitiddina, righjunghja à una persona, sintendu a so calidez, vedi in elu cumpagnu per i so ghjurnati, cammina è una vita cuntenta. A furmazione di u mandibulu in u Giappone hè cumincià à inizià immediatamente da u mumentu chì u cucciu pare à a casa. Insegnà u cucciolo in a vostra prima chjamata per avvicinassi. Questa skill hà da impurtante nantu à passi, perchè chì a petite ùn hè micca affettatu da e rote di e bicycles, cars, motos.

Caratteri giantini giantini

À u primu attinimentu, u zunardu japunesi hè prestu in 15 mesi, ma micca più tardi à 3 anni. Ùn avemu cunsigliatu per ghjacari perchè chì ùn avianu micca ottene u pesu di 2 kg, cum'è u travagliu pò esse difficiule.

Hè impurtante di sceglie u ghjornu per l'appiccicating, a maiò parte di questu hè l'estru di u 8-12 ghjorni. Dopu qualchì parechji ghjorni, una altra rete "di cuntrollu" hè tenuta entre i partenarii. I Partners per appiccicà a mugla di u Giappone sò scelti per u puntu di e razze genetica. In un lavareddu, normalment 3-4 cresinsi, menu spessu 6.

In un mesi è mezzo ghjuntu, i cuccioli sò selezionati da specializatori. Pupi cù devenza di i normi di razza, coli rutti, difetti congenitali di a maghallu, è l'altri sò reffirmati. Tali cuccioli di u mandagulu già ùn pò micca più participà à a ripruduzzione è sò venduti boni.