Cumu siammu un cane à rende e cose?

Cù l'apparenza di u cucciolo in a casa hè diventenu assai divertente, perchè un petit fidgeti è stà à pudè svià in tutti i cracke è pruvate à i sapori di i sapori è di e cose. In questu articulu avemu da cunzidira perchè chì un cane rende e cose è passa per questu pezzu senza maiò pèrdite per parte di u patrone.

Cumu un pocu di cuddà annunziendu a cena?

Per principià, deve esse capitu chì a vostra mascu ùn vole micca à fà per fà per fà per fà per fà per noi o di stu modu. L'unica ragiunazione perchè un cane gnaws questa situ hè, in a maiò parte di i casi, l'abituale solitu. È questu prucessu hè accumpagnatu micca solu per una prucia di gumi, ma da sensazioni dolorosa. Pi masticari, a bidda sguassa stu sindromu di u dulte.

Questu ùn significheghja micca chì avete bisognu à dete à tutti i vostri pienzi amici o àutri cose à esse tagliatu. Hè abbastanza per acquistà cun una pequeña reta di reguli, cumu di scorcheru u cane à rende e cose è portanu solu.

  1. Duranti u ghjocu, ùn puderà micca favurizà e piccati o sporche di e cose. Quandu u cucciu accumincia a gnaw, u ghjocu deve esse toltu è fate chjaru chì u cumpurtamentu ùn hè micca accettatu.
  2. Ancu prima chì avale nantu à a quistione di cume una cura di cuddà à rende e cose, hè megliu per sguassà tutte ciò chì hè caru à voi.
  3. Pruvate micca di lascià una petite gugliera anu persu, è se ne necessariu sù di appena à u focu.
  4. A voti avete da decisu ciò chì fà, se u ghjattu rende e cose da l'avutru. Hè impurtante di caratteru cù spassighjati è di furmazione, u zitellu ùn circate micca alcuna via di l'energia.
  5. Un cane ci allora e cose chì ùn hà micca altru. Assicurà una varietà di jucà è boni per masticà, a ghjovana hà da pudè scarrà e dentalli nantu à elli.
  6. In a quistione di cumu fà un cane per rende e cose, hè impurtante di fà l'animali cumprendezza chì ùn vene micca bè. Cumandamenti "ben fattu" è "impossible" l'animali hà bisognu è esecutà senza esame. Ma duminà i cumandos deve esse in a "persone cume", quandu hè in u prucessu di masticà a vostra cosa.