Razza persiana di i misgi

Una di e razze più populari è prediletti hè u persianu. Questa ama di casa hà persu perde l'instinti di caccie è ùn puderebbenu viaghjà in a casa, senza chì ùn necessanu caminari.

I gatti persiani - l'urighjina è a storia di a razza

In Europa, un cat Persianu fu purtatu da un viaghjatore in u distante XVI sèculu da Persia. Cù u persianu mudernu, i persiane persiane eranu simili, salvu quellu chjucu longu pilu.

In seguitu, in u XIX seculu, l'inglesi spartiu sti felici longair in Francesi è Angora. L'animali di e catturini eranu squat, avianu una forte spina, una cuttutta curretta cù l'ochji grossi. In a Germania, attraversu u misgi Angora è i longhi generoli. È in u 20u seculu, criaturi americani purtaru un gattu persa mudernu cù u nasu ribbattitu è ​​tondatu è longu capelli. Cusì per parechji seculi una furmazione persiana di gatti hè statu furmata, cunnisciutu à noi oghje.

Cat persianu - e caratteristiche di a razza

U cat persianu hè distinatu da un troncu forte forte, culonna rossu, chjuchica, ligeramente inturnuali è dispostu assai. Particularmenti notevuli sò l'ochji intitulati spressivi di un cat. A cuda hè chuzia, ma curta è cum'è s'era mundana. U capu scurdate alcuni alcune 20 cm in longeva. U persunale persianu à 7 kg, femminile - 4-5 kg.

I gatti persi ucchiottu pò avè un corpu simplice (castagna, nìvuru, russu, biancu) è cumplessu, quandu u culore di awn e undercoat - differenti. Persiani Ochji verdi sò solu culori complexi, per esempiu, chinechilla o prune in sulla. I catichi d'ùacchi bianchi sò stampati brillanti nantu à a lana ligera.

I gatti di razza persiana anu un caratteru intelligente è restrittu. Sò pacìfichi è dilicati, sociables è cunsacratu à u so maestru. Duna a voce di i persiani assai raramenti, è s'ellu ci necessitanu quarchi cosa, si sentenu vicinu à u patrone è si prisintate davanti à l'ochji.

I Persiani sò assai puliti, ma cura di elli hè abbastanza complicata perchè a so lana longa.