Shar Pei - cura

Sta razza di ghjacaru hè cunsideratu unu di i rarest. U più spiciale è misteriu hè a pelle d'animali. Quandu si vidi un cane, pare mancu ghjocu è velu, sta illusione hè creata da l'apparizione di u capeddu Sharpei. Ma invece a lana hè dura durissima. In chinese, u nome di a razza significhe "cani di sabbia".

Sharieja

Questi cani anu merciutu assai curazioni è amori di i criatori per u so capeddu pocu insegnante. Hè un'altra diversa di a lana d'altri cani, cum'è si shar pei hà fattu riservà di a pelle per u crescita. Custa à un cane di a razza di shar pei hà deve moltu cura è curabile, perchè un cane inusuale meritava una attenzione particulari. Fighjà nantu à più infurmazioni nantu à a cura di sharie:

Comu a cura di i zitelli di puta Sharon?

I cuccioli Sharpie necessitanu cura curretta, cum'è un zitellu. Per un capigliu di capigliu di qualità immediatament dopu a nascita di i cuccioli, sordi sottu i pani diavuli assorbenti.

Doppu 3 settimani pudete darà i cuccioli u primu attrachju. L'alimentazione hè unu di i mumenti impurtanti in cura di shar pei, perchè i cresii sottu 6 mesi devandate esse attenti è pacienza, cum'è un zitellu. Puderete cumprà catechju cù parechje pellets di cibu di cane, imbottita in kefir. Perchè u cucciulu hè abbastanza bellu 5 granule, a mistura si devu occupà direttamente in a bocca di u cane.

Cumu puderete aspittari dopu un chjaru pei cucciu in casa? Per principià, dumandate à l'agricultore in grandi dettighjate nantu à e preferenzi culinti di l'animali, questu aiutà à u futuru per facilitate u prucessu di utilizà è di furmazione in casa. Prima di passassi in l'aria aperta, pruvate à passà in un locu tranquillu, alluntanatu da a strada è autucere. Pruvate di furnisce u cucciolo solu dopu un passaghju. Serà un tipu di prumuzione per ciò chì hà fattu tuttu u so cummerciale nantu à a strada. Assicuratevi d'acquistà l'elementi necessarii per l'assistenza petali: variate serra è uva, cornuti di cuttuni è un liquidu per cura l'ochji è l'uce di u cane.