Eschsolcia - pianta è cura

Questa bella fiorita hà parechje altre nomi. U primu hè a "Amicampia Californiana", dopu à tuttu, Califurnia hè u locu di nazione di Escholtcia. U sicondu, u nomu famusu - "assicuranza", perchè e foglie d'eshsol'tsii veru pocu com'è a zucchina. Questa fiorite pò avè un culore diffirenti, è cù u so eschsolcia fiorente vi dettu da l'estiu à a mità di u oghje.

Quante hè per escimenti solu?

Questa fioritura ùn hè micca impurtante cù u rispettu à u pianu, ùn hà micca spaventu à u terrenu rossu secu. Ma ci sò contraindicazione: u mondu è àcidu, u fugliellu frescu in lignu di u fertilizante. U cultivo di l'escholicità hè fatta da e zoni chì sò colti da i frutti di a pianta. Dopu a cullezzione, ponu esse almacenatu micca più di 2-3 anni, altri nun perderà a so capacità di ghjudiziu.

Pigliate averanu quandu hè megliu à cantà un eshsol'tsiyu, perchè ci sò duie opulentai: u mezzu d'uttrovi è a prima primavera (aprile). Se decide di pona in a primavera, hè bonu di mantene e sementi in un locu friddu, ancu in a fria, si hè distanti da u freezer. Ma, sì si saria di cultivà e so fiori in u castagnu, puderete alcuni un fugliale prima è abbundante.

Quandu anu un eschichica, ci sò parechji varianti di cumu per plantà e maniche:

  1. Uni ghjardinati chì pruponenu e zitelli direttamente nantu à neve fridda, ma i culturi sò allora chjappi incù u mulch .
  2. Pudete ancu cresce è sottu vidinu, dopu trasplante in turchine di turfossu, chì sò da trasfiriti in u locu bellu.
  3. Cù una piantazione normale in a terra, i pomi avemu bisognu à u pianu, perchè sò assai picculi.

Tale a cumplicità hè causata da u fattu chì, per culpa di l'essenza di l'escholcia, ùn pò micca esse prubilati da e piantini. Dopu tuttu, questa fiorita hè di i posti àriidi, perchè e radiche si sviluppa rapidamenti è di più in u territoriu. U trasplante hè ferutu solu. Quandu eshsol'tsiya, stu polisteljushchujushchy un arbulu, fiori fiurinu, pò raccumannari propie l'autollinati, dopu à tutte e cose sò assai sferiti abbastanza da e frutti.

Eschólcia: crescente è grooming

È cusì ci hà travagliatu i fiori di l'escholcia, avemu da cunsiderà cumu u so cultivamentu. Dopu a sembra di e sere, i rimuli anu da aspittà 10 ghjorni o duie simane. Dopu chì a pianta havi à 4-5 fogli, ci vole à fà a distanza entre e pianti di 15-25 cm (secondu l'altezza di u fiore). Per ammirazione di i fiori, dopu à l'emergenza di frutte, pudete ghjorni in 35-40.

Dopu à fà u sughjettu di l'escholla, hè ancu necessariu di cura di a cosa:

  1. A eshsoltsiya fussenu in bonu, ùn deve esse in un locu chjucu, è micca in l'ombra.
  2. L'arbureghja sarani regulati regularmente, ma micca assai spessu, altri ùn danarà a fiora, finu à a putenza di i so parti indiviaria. Hè megliu à l'acqua à a sera, quandu i fiori ci sò chjusi.
  3. I fertilizanti sò assai utili, hè megliu à cumplementari l'essolcio cù fertilizzanti minerali ancu prima di l'iniziu di fioritura.
  4. Hè da esse prutettore da u pulgatu babu è di l' arice à u pezzu secu. Inoltre, ci sò infizzioni virali chì purtanu à i minacci di l'arburi. Sì qualchì altru di quì sopra, hè megliu caccià i fiori d'eschcolte infettati prima chì a malatìa s'hè difunnutu à e sani.
  5. Se vulete chì l'eschicchia fiasca più longa, aghjunghjenu i castagni di frutti è e caputuni chì anu spusonu. È se ci tagliò a fugliassi, quandu ùn anu micca avvistu in blurisimu, è poi adupralli in acqua, pudete ammirazioni di quattru trè ghjorni.

Cumu seguite da quì sottu, ùn pò micca dettu chì eshsol'tsiya precisa un cura particulari. E finarmenti, anche eshsol'tsiya si multiplica per l'autolaghjamentu, si avete bisognu di migliori, ci anu da esse urdinatu da i casti di frutta di vaghjime, dopu chì tornanu oghje. A zingira di semilla vene in 25-30 ghjorni dopu à vultiscia.