Teràtrina fotodinamica

Terzazione fotodinamica (PDT) hè un metudu di trattamentu, usatu principarmenti per trattà tumuri maligni, è ancu per e dermatulogichi è infittivi. Avà, hè sempri in u palcuscenicu di studiu, sviluppu è di perfezione cliniche, ma attivu è effittivamenti utilizatu, sopra à l'esteru è cun noi.

Metu di a terza fotodinamica in l'oncologia

A PDP in u trattamentu di u cancellu hè un modu pocu rinuvatu, ghjustu è effittivu, chì vi permette di disperse di variate tipi di tumuri maligni - primariu, recurrente, metastatic. Aduprate, u terru photodinamatu hè indicatu per:

U metudu hè basatu nantu à a distruzzioni di e cumbenzii di tumore per a influenza di e formi attivi d'oxigenu, chì sò furmati durante a reazzione fotoquímica. I cumpunenti necessarii di sta retazioni sò a luci di certi longhi d'onda (rouges), l'ossigenu, chì hè sempre presente in i tessuti di u corpu, è in sustanzi naturali - fotosensibilizatori.

Li fotosensitizers sò sustanzi sunsensuruti capaci di perceive è trasmissione di energia luminosa. PhotoSitizers Speciale sò injected in u corpu di u paci (per i vini, applijamente, veramente), è accumendanu selezionatu in i celluli di u cancer, mentri praticamente micca perseverante in i celluli sani.

Allora, sottu a influenze di u lume, l'oxigenu in tissuti canceru passa in un statu attuale speciale, in quale hà iniziatu cù a destruzzione di l'intreduzzione interna di e cumbenzii di tumore. Comu fonti di lumi, com'è regula, i instalazioni laser si usanu. Cusì u tumore hè struitu. Stu prucessu dura à 2 - 3 simane. U terimulugia fotodinamica pò esse cumminati cù radioterapia o quimioterapia, è ancu cù metudi cirurgichi, chì permette di alcuni risultati significati in u trattamentu di u cancer.

Ci hè trattatu fotodinamatu in l'oncologia è certi contra-indicazioni:

Teràtzia fotodinamica in stomatologia

Rezitu, PDT hè diventatu cum'è più in u trattamentu di i malatii di i denti è di l'encenuri, à dì:

Cù l'aiutu di un fotosensibilizatori è l'attivazione per un travagliu di laser, si sviluppà a desinfettazioni perfetta, chì hè una valore alternativa à l'antibiotici in u trattamentu di e infezziunazione localizzata.

Teràtzia fotodinamica in cosmetologia

U metudu di a terapia fotodinamica hè in più largu in u trattamentu di l'acne, à l'altri spazii di a cosmetologia è a dermatulugia - per sguassà i sintomi di couperose, rosacea, iperpigmentazione, photoaging, keratoma, psoriasis, vitiligo, mycoses.

A viticultura-fotosensitizers appieghjani à a pelle in l'area di prublema s'acumulani in celluli difettuti è anziani (cum'è in i zoni più energetichi). In u risultatu di e reacquaccii fotocimiati sottu l'accionu di u laser, a morte di i celi danni sò. In cunstante, u prucedimentu pruducite l'estimulazione di a divisiona di i cipolle stemma di a cuttura basale di a pelle per rimpiazzari i celesti distrutte è l'estimulazione di a produzzione di colaggiu.

Teràtzia fotodinamica in ophtalmologie

U terimulugia fotodinamica hè un tipu d'alternativu à a cirurxía laser in u trattamentu di certi malati oculardi. In particulare, limitendu u crescenu di e vini sanguini patologichi, stu metudu pò esse impediscenu a sviluppazione di una forma umida di degenerazione retiniana.

Teràtrice fotodinamica - effetti secundari

L'ùnicu effetti secundariu di u metudu hè una sensibilita esercitiva tempurita à a luce. In questu sensu, i malati dopu u prucessu di u PDP avissiru qualchì tempu per evitari u sole.