Malati virali - una lista di malati cumuni è di i virus maiori

I malati virali afectanu e celeri in quale ci sò digià viulazione, ciò chì l'agent usa. A ricerca moderna hà amparatu chì questa succorsa solu cun un forte indebbulimentu di l'immunità, chì ùn ponu micca a capacità adèpi contru l'amminenza.

Caratteristiche infizzioni virali

Dopu a scuperta di i bacteriu, diventava chjaru chì ci sò altre cause di a malatia. Per a prima volta, i virusi cumincianu à parrari à a fine di u XIX sèculu, oghje più di 2 mila di i so variità sò studiatu. Hè ancu avè un cumuni - una infizzione virali necessiteghja una materia viva, perchè ùn ha solu material geneticu. Quandu un virus hè inseritu in una cellula, u so genomu cambia, è cumencia à travaglià nantu à un parasite chì hà pigatu di l'esternu.

Tipi di malati virali

Sti patogeni sò generalmente distinti da e so proprietà genetica:

Malati virali pò ancu esse classificate secondu u meccanicu di influenza in a cellula:

Cumu si trasmesse u virus?

A diffusion di l'infezzjoni di u virus hè realizatu da:

  1. U gattu di l'acqua. Infurmi virali respiratorii sò trasmessi da u dibutimentu in pezzi di mucus chì sò spaccate durante u stranu.
  2. Parenteral. In questu casu, a malatia vi vene da a mamma à u zitellu, durante a manipulazione medica, u sessu.
  3. À travagliu. Malati virali venenu cù acqua o alimentariu. A volte sò state in un locu duru per un pezzu di tempu, appendi solu per influenza esterna.

Perchè e malati virali anu a natura di l'epidemie?

Assai virus sparse rapidamente è massivamente, chì sparghjera l'emergenza d'epidemii. I ragiò per questa situ hè u seguente:

  1. Facilità di distribuzione. Parechji virus seria è e malati virali sò trasmessi di facilità da u zitellu di saliva, persu in l'internu di respira. In questu forma, u patogenu pò mantellu l'attività per un pezzu tantu, perchè pò esse diversi carriardii.
  2. A veloce di ripruzione. Dopu adduzzu à u corpu, i caghjerule sò influinzati unu per un, chì furnisce i nutrienti di nutriente necessariu.
  3. Complecità di eliminazione. Ùn hè sempre cunnisciutu cumu trattà una infestazione virali, questu hè duvuta à poventi cunniscenza, a pussibilità di mutazione è di prublemi in u diagnosticu - in l'uratori iniziale hè prestu cunfortu cù altre prublemi.

I sintomi di infezzjoni virali

U cursu di e malatie virali pò varià secondu u so tipu, ma ci sò punti cumuni.

  1. Febru. Hè accumpagnatu da un'altura di a temperatura à 38 gradi, senza ellu solu e forma di luci di u passu ARVI. Se a temperatura hè maiurata, questu quì hè indicatu un corpu severu. Ùn dura micca più di 2 simane.
  2. Rash. Malati virali di a pelle sò accumpagnati da sti manifestazioni. Puderanu parechji spots, roseola è vesiculate. Caratteristiche per a zitiddina, in ragru adulti sò menu cumuni.
  3. Meningitis. Esisti cù enterovirus e influenza , i zitelli spessu face.
  4. Intoxicazione - pèrdita di l'appetite, nausea, cefalà, debulezza è ritardazioni. Questi signali di una malatia virali sò debite à i tosini liberati da u patogenu in u cursu di l'attività. A forza di l'impacte depènni à a gravità di a malatia, i più grossi i zitelli, l'adulti ùn anu micca avutu.
  5. Diarrea. Hè propiu di rotavirus, u fugliale hè acqui, ùn mancu micca sangue.

Virali Virali - Lista

Hè impussibile di nomi u numaru exacte di virus - sò mudificate constantemente, cumplementà una lista estensiva. Malati virali, a lista di quale hè presentata davanti, sò i più famusi.

  1. A gripe è u friddu. I so signu sò: debbulizza, frebba, grigurie. Hè droghe antivirali sò adatti, l'antibiotici sò ancu prescritti per l'aghjuntu di i bacteria.
  2. Rubella. Eye, tractos respiratorisi, nodi linfòlici cervichi è a pelle sutta l'impattu. Si difende di u metuu à l'aria, accumpagnata da a temperatura alta è rash di a pelle.
  3. Mumps. U trattu respiratorju hè influinzatu, in casi raru, i testiculate sò affettati in l'omi.
  4. Fascia gialla. Harms liver and blood vessels.
  5. Measles. Periculu per i zitelli, afecta à l'intestini, i vini respiratorii è di a pelle.
  6. Laryngitis . Oghje si trova in u sughjettu di altri prublemi.
  7. Poliamonita. Pujata in u sangue da u travagliu da l'intestini è respira, quandu u mobbu soffre paralisi.
  8. Angina. Ci hè parechji tipi, carattarizati da a malatia di a lotta, a febbrae alta, a garganta severi è a sicurazza.
  9. Hepatitis. Qualchese varietà prupone u pelle amarillo, oscuro di l'urina è a discolorazione di u fugliale, chì indicanu a violazione di parechje funziii di u corpu.
  10. Typhus. Rari in u mondu mudernu, influenza u sistema circulatori, pò purtà à a trombosi.
  11. Syphilis. Dopu a ferita di l'organi genitali, u patogenu entra in i articuli è l'occhi, sparghje di più. Long ùn hè nisun sintomi, per quessa, l'esaminazioni periculi sò impurtanti.
  12. Encephalitis. U cervu hè danatu, a cura ùn pò esse garantita, u risicu di morte hè elevatu.

I virus virtuali in u mondu per l'omu

A lista di virus chì rapprisentanu u più gran periculu per u nostru corpu:

  1. Hantavirus. L'agentu causativu hè tramannatu da i rosi, pruvucarà parechji ferri, a mortalità in quale scorda da u 12 à u 36%.
  2. Influenza. Questu includenu i virus più periculosi cunnisciutu da a notizia, e diverse strains pò causà una pandemia, un currente pesante afflicia i zitelli più antichi è zitelli.
  3. Marburg. In apertura in a seconda mità di u XXu seculu, hè a causa di a frebba hemorrhagic. Hè trasmessa da animali è persone infettate.
  4. Rotavirus . Hè a causa di a diarrea, u trattamentu hè simplice, ma in paisani sviluppati, 450.000 pezzi morsi cada annu da ellu.
  5. Ebola. Sicondu i dati per l'2015, a mortalità hè di 42%, trasmessa per contactu cù liquids di a persona infettata. I Signori sò: un intensu incrementu di a temperatura, debule, dolore in i musculi è a gola, rashes, diarrea, vomitu, santevuli.
  6. Dengue . A Mortalità hè stimatu in u 50%, carattarizata da intoxicazione, rash, frebba, implicazione nodule nodule. Distribuiti in Asia, Oceania è Africa.
  7. Smallpox. Cunnisciutu per un bellu pezzu, periculosa solu per i persone. Fatturatu da una rash, fiertè forte, vomiting e da da da raspberry. L'ultimu casu d'infizzioni hè statu in 1977.
  8. Rabbia. Hè trasfiruta da l'animali di sangue caldi, affecca u sistema nervu. Dopu l'apparizione di signalli, u successu di u trattamentu hè casi impossible.
  9. Lossa. L'agenti causativu hè purtatu da u fugliu, scupertu prima in u 1969 in Nigeria. A riezzione affettata, u sistema nervu, cumincianu a mio'ocarditis è u sindromu hemorrhagic. U trattamentu hè difficiule, a frebba oghje à 5.000 vita per annu.
  10. HIV. Trasmessi à u cuntattu cù liquids di a persona infettata. Senza trattatu, ci hè una chance di campà di 9-11 anni, a so cumplessità si trova in a mutante constante di e strains caccià i celluli.

Influenza di e malatie virali

A cumplessità di a lotta si trova in u cambiamentu constantu di patogeni cunnisciutu chì facenu micca u trattamentu abituale di i malati virali. Questu ci hè necessariu di ricerca di novi drogi, ma in u stadiu attuali di u sviluppu di a medicina, a maiò parte di e misure sò sviluppati rapidamente, prima di a transizione di u minimu d'epidemici. I seguenti approcqui sò aduttatu:

Antibiòtici per infezzjoni virali

In u cursu di a malatia, a immunità hè sempre dipressu, alcune necessa di esse furtificata per uccida u patogenu. In certi casi, in casu di una malatia virali, l'antibiotici sò ancu prescritti. Hè necessariu, quandu infruenza di bacteriale unisci, chì hè stata cascata solu à stu modu. Cù una malatia virali virali, piglià sti drogu ùn portanu micca solu sultantu u cundizione.

Prevenzione di malati virali

  1. A vaccinazione hè efficace à contru un patogenu particulari.
  2. A prutezzione di e infuzzioni virali in stu modu significa l'impegnu, nutrimentu propiu, supportu cù i extracti di a pianta.
  3. Precautions - l'exclussioni di cuntatti cù i malati, l'exclussioni di u sessuale casu inutritu.