Antibiotici di fluoroquinolone

I Fluoroquinoloni sò antimicrubbiali induve i sustanzi chì sò chjucu sò creati artificiale. U principiu di l'ingressu à a nostra vita, in a forma di a 2va generazione di droghe di stu gruppu (ofloxacin, ciprofloxacin), sò cunsiderati i 80 anni di u XX sèculu. U so funziunalità distintivo hè stesu u ranimentu più grande di l'azzioni in l'aspettu di i cummandanti i microfoschi, di i bacteria, è di l'alta taxa d'assimulazione di a droga in i celluli di u corpu è di sparghje in i focu di infezzione.

In una dicada, u mondu visti i fluoru quinulonu III è IV, chì anu più dispunibule in quantu di battagghia di ghjustizia (principalmente pneumococci), microorganismi, patogeni di infezzioni intracelular. Unu di l'avvanzi di l'ultima generazione fluoroquinolone hè a più assicurata di sustanzi.

Antibiòtici di u gruppu di fluoroquinoloni, cù una penetrazione diretta in u corpu, agiscenu cusì una manera chì impediscenu l'attività vitale di DNA-gyrase (l'enzima di a cellula microbiale, chì hè una parti integrale di l'infezzione), chì susseguencia u microbulu.

Compatibilità di fluoroquinolone

I Fluoroquinoloni anu indicatu largu per u so usu di a pratica medica. Cù u so aiutu, hè cunsigliu per aduprà tutte urne à u trattamentu di u trattamentu di malatie severi, anu avutu bona cumpatibilità cù altre drogheru antibacterial.

Classificazione di Fluoroquinolone

Fluoroquinolone di l'usu di l'ùltima generazione:

Antibiòtici di l'effetti di u gruppu fluoruquinulone: