A piazza di San Pietro


A grandiose San Pietro in Vatican collects thousands of tourists every day. Hè situatu ghjè vicinu à a Cattòlica di San Pietro (nantu à l'idea di unu di i pragu). Stu locu spettaculu hè diventatu u valore storicu è cristianu di u Vaticanu . Dui semicirculi di a quadra, è in u centru un obelisco di quattro piede pare com'è una fossa di vista d'occhiu di u paese. In u cuntour di i semitcirii ci sò caghbe petate chjassi cunghjuntini chì sò stati addivintati un quadru. E un pocu più appressu, alluntanale, una linea bianca hè inscribed. Hè strana, ma quasi nimu ùn si presta micca attenzione, ma questu hè un statu di Statu impurtante. Chì significarà? U bordu statale, chì si separò Roma da u Vaticanu.

Storia di a creazione

À quellu tempu, inveci di a Piazza di San Pietro in u Vaticanu, ci era bello è un circu di Nero. In u grande circusu in tempu, l'Apostuli Petru è Paul anu eseguitu. Nero hà decisu di perpetuà u so famosu circinu è si vultò à u scandaluous Caligula. Hè quellu chì hà purtatu à u Vaticanu un obelisco di quattro piede da Egittu. Questu hà dumandatu micca un centu travagliu è una duzina di carru. Quandu, in u quartu seculu, Caligula hà sappiutu purtà à affruntà cù a so funzioni è entru un obelisco à a piazza di San Pietro in Vaticanu. Inicialmenti, si firmò in u centru di u circinu. Néru voliau stu edifichu novu per esse visibleu da ogni locu in u Vaticanu, è, per consensu, in Roma. L'obelisco in a piazza di San Pietro diventò l'unicu di 13 chì hà surviviu à questu ghjornu.

In u XVI sèculu, da u circinu di Nero è di i giardini ùn ci era micca traccia. A quadra di quellu tempu era un grande spazi rectangular. Hè stata chjesa di terra, cusì durante a staghje nantu à a pianta, u terraniu hà trasfurmatu in un viscuvadu swamp. U papa Juliu a Siconda accuminzò a custruzzione di a cattidica majestesiva, è cusì, a piazza à davanti ad ellu spoiled the whole picture. Papa Sixu Quintu aiutava à Yulia pulita l'obelisco è l'u stessu spaziu da a coletta, seguita da l'aria à esse affissata. U disignu di a famosa piazza di San Pietro in u Vaticanu era mannatu da Lorenzo Bernini, chì hà sappiutu cunnettazione perfezione cù a facciata di a cattidrali.

Domenica Quadri

In a Piazza di San Petru in u Vaticanu tutti i dumenica, un gran numaru di turisti è di i cattolici si cuglia. Ciò chì li tira? Tuttu omu aspetta per l'apparenza di u papa. Tutti i domini à 11:00 u pontefici appareva nantu à u bascu di a cattedrale di San Pietro per benedite u populu è i peregrinu. Dopu a benedizzione, ellu, cù tutti, récite la preghiera "Angel of the Lord". A tali lectura cusì admirate è un sensu incredibile di unità in tutti quelli chì assistenu à l'avvenimentu. Se u tempu hè chiuvutu fora, a riunione è a lettura di a preghiera si mette in u hall di a catedrale. Sfortunatamente, ùn tutti ùn ponu accade, perchè u salottu hè solu per 3000 persone è l'ingaghjenu hè solu per i biglietti. Avà sò valutate 12 eurò è ùn hè micca putente di ottene u domicanu dopu, ci sò parechje persone. Puderanu esse acquistati, ancu in l'entrata di a catedral in ogni ghjornu oghje, o in u situ www.selectitaly.com. Per quelli chì ùn anu micca accustatu à acquistà à l'audienu solenni di u papa, una radicazione viva hè realizata annantu à un monitoru enormu da l'esternu di a cattidrali.

Funtani

À a piazza di San Pietro in u Vatican vi vede dui fonti maravigliose. Eranu stati creati in eternu sfarenti diversi è da parechji autucritori famosi, ma à a listessa ora si vede parechji gimelli. A fontana chì hè nantu à a manca di u quatratu (se stendu cù a vostra volta à a catedrale) hè stata posta in 1614. Questu travagliu purtò fama è ricunniscenza à l'architettu Carlo Moderno. U so designu di a funtana si fece a prima prima in Roma, bastanti cum'è unusual è à u listessu tempu delicious. In u 1667, Gian Lorenzo Bernini hà riputatu u travagliu di u maestru è crea una seconda fontana simili, solu à u dirittu di a piazza. Cusì, parechji simetrie hè aghjuntu à u spaziu. Ei dui funtani si devenu solu perfettamenti in u stilu baroccu di a catedrale è aghjunghje a piazza di San Pietro some kind of harmony.

Cumu ghjunghje?

Hè moltu faciule vene à a piazza di San Pietro in u Vaticanu. Puderete piglià l'autobus in numero 64 è surtite à u Largo Di Porta. Quandu u busu, avete bisognu à scanzari u pezzu in a direzzione nordu. L'obelisco nantu à a quadru serà per voi à questu puntu una certa guidata, perchè ùn sia definitivamente micca perde. Di sicuru, hè più faciule d'arrivà cù u carru. Via della Conciliazione vi porta à u locu.