Max Mar - autunno-inverno 2016-2017

A marca Max Mar hè cunnisciutu per a so elegance è qualità di ogni dettu di i so vistimenti. A marca italiana hà longu statu unu di i capi in a industria di a moda. Ogni cullizzioni hà un inghjuliatu designu è stile. Tuttu hè pensatu à chjucheghju. Questa stagione ùn era alcuna scepzioni. Ancu s'è stata cupiatu assai fanali cù una decisione imprevisa in a dicurazione di l'internu à l'ultimu manifestu.

Caratteristiche di a cullizzioni Max Mara autumn-winter 2016-2017

Widescreen shows with the show - hè u stilu di assai disinfettori, ma micca l'empresa Max Mara. Per quessa, quellu annu à a presentazione di a cullezione di u culleghju tutale fù impressuatu da u scopu di u funziunalità. Tutti l'imaghjini ricivutu un stile generale, dedicatu à Berlinu in l'anni 1930. Dunque, in a filiera di vestiti, ci sò assai scuri è geomtrici. E distinti funti:

  1. Ecluse classale di camellu è grisa sfumature ricivutu una nova idea agghiuncennu li detti detallsu da u culore di patent, striscianti brillanti, sequins, fur colore . I cosi costumbroni sò diventamenti distinti, ma ùn anu micca persu l'elegnanti è a sofistikazzjoni, chì a famiglia di a robba di a marca Max Mar.
  2. L'abbundanza di texturizeti metallichi ponu ristabilitu in tutta a cullezzione. Sweaters, faldes, sacchetti di capigliatura è caprini, mantelli da ghjuvà - tutti i designatori di a casa Max Mara dekorati cù sti elementi in u 2016-2017 in l'autunnu-invernu. Oghje è sparghje, simu, sò diventatu u vostru prefettu pruduttu trova sta volta.
  3. Bright colors of skirts, shorts and turtlenecks diluted the lineup of gray and beige shades. Unusual combinazione di l'aranciu è u celu ci ponu pensà à u fattu chì questa marca hà assai sorpresa in sè stessu.

Ancu se prima chì ùn era micca fanàticu di a robba di Max Mar, dopu à u weekend, chì a nova auropa di l'oghje u invernu 2016-2017 hè statu presentata, nimu ùn si ferma indiferente à sti cosi.