Galline d'oatmeal senza ova

Per quelli chì, per qualchì ragiuni, ùn sò micca permessi di manghjalli ova, o solu ùn l'hà micca truvatu in a fria, ma vulete manghjalli dolci è diliziosi pasti, oghje emu narratu in i nostri ricetti cume culleificà e manufatti d'oatmeal senza ova.

Una ricetta per gallettini d'oatmeal senza ova cù manzili

Ingredients:

Preparazione

Per fà un galletta d'oatmealtas meraviglie senza ova, sece l'oat flakes in una padedda in u focu più chjaru duranti circa quattici minuti, remendu sempre. Allora finiscenu in farina cun un liciteur, moltu cafè o molisse di carne.

In un pezzu separatu, cunghjene a soia afflitta, a crema agria, u zuccheru, u salinu, a canna, a soda, extinuti cù l'acitu, è braccianu finu à cunsiderà, à a finale aghjunghjenu una farina rillata è a misura. Pouru u flocculà di avena machja è amassi a pasta. Avà aghjunghje a farina è alcanza a consistenza indispensèvule per a furmazione di i cookies.

Pudete una petite quantità di pasta in a farina di cupertura da a farina è cù di suli dipped in a farina, pudemu formate biscuit rossi. Portonu a pane in un forru preinfirmatu à 180 gradi per quattru quinze minuti.

I castagni calvesi bagnati fènduli, si prustende, è si crispy è fine à u gustu.

Gallite d'avena senza ova è burru

Ingredients:

Preparazione

U floccate di vadduni sò spressi in un pappuluzzu, fremenu l'acqua calda è l'olique vegetale, aghjunte u zuccherinu brùcenu, fate bè è fate d'inchinu per una ora. Semu dispopuli in a tannera machata, panii, frutti cunfitti finamente finti, sardi, pate rossu nantu à u bittozzo, mischie è appliice una piccula cantina di u mischju cù una cuchja nantu à un fragnu di puddaste cù u baking burro. Focu in preefiche à 180 ° furmindu for 20 minuti.

Galline di u salamu, senza ova di u iogurtu cù u casgiu cottage

Ingredients:

Preparazione

Per principià, cunfondenu in un catuchju di floccato, polpa di salciaria, saline, zuccherinu è cinnamonu. Allora aghjunghjenu a mantra fretta, u meli di u iogurtu à a masa seca, stirate, aghjunghjenu furmagliu cotte è, sferendu a pocu à a farina tamanta, imberate una pasta moltu gruusa, chì hè difficiule di mischjà. Pudemu un pocu di quantità in una vacanza di furmagliu, trà di uleiu, è pudemu formà a galleggia di u tagliu chjamatu cù l'aiutu di e mani umidi in acqua. Agghiunciu in u prevenutu à u furchetta di 195 ° à cinquanta minuti.