Pane con canella da pasta di levadina

Cottura cù cannella attrae sempre cù u so aroma assulitante è gustu exquisite. Ci hè avè cunsigliatu per preparà un pane veloci cù canella da pasta di levadulazione, affaienti à furnisce è di a famiglia cù un cumpagnu degnu di u tè.

Ricetta di bollini cun di cinnamia in terra è di zucchero di pasta di levadulamine

Ingredients:

Per u riposu:

Preparazione

Accuminciannu dî pasta, calenzami u latti à fogghiu, aghjunghjenu a margarina è dete à fallezza. Dopu à questu, hè necessariu d'aspittà, finu à chì a massa hà enfasi in un statu caldi. Duranti stu tempu, cernigliavvi a farina è mischianu trè quartieri di u so numeru cù legatu secre, zuccheru è u sali. Càlgiate a massa di latte cale cù u ovu battevule è acqua, pour un mezzu seccu à a basa di u liquid è cunglite. Avà pouria a farina restante è ghjustu appena da almenu 7 minuti. Dopu quì, avemu copre u globu di farina resultante cù una spugna di umidità è si spende in un ambiente cálido è cusgetu per vinti o trenta minuti.

Duranti stu tempu, aghjunghje a margarina prutrate cù u zuccaru brùaddu è u cani chilò è trasfurmà una bona.

U bagnu hè oghje à esse spustatu. Ideale, u risultatu di l'accionu duveria esse un bedu di teste rectangular chì si trova 25 à 30 centimetri. Avemu da sparghje sopra u perimetru tutale cù a preparazione per sullevamentu è plegante cù rotuli. Cunfraterà a costura è tagliate u rotulu in doce frammenti ugguali. Ogni di queste ci hè tucatu da quì sottu è postu nantu à una pappatola oleatu o coperta cù a pergamena di fragata. Una cundizione indispinuta per questa stage hè a prova di i prudutti. Ci vole à mantene in calidez da trenta à cinquanta minuti. Dopu Questu avemu duvute pasticci nantu à u livellu mediu calda à 185 gradi di u fornu è dà un rubore per vinti minuti.

Sè necessariu o s'ellu vulete, pudete sparà u tempu nantu à un pezzu massimu è coccu cù u cani di u cane è u zuccaru da a pasta di levitu di sopra prestu. Per fà questu, deve esse dissoziatu in cundizzioni di l'ambienti è arburulatu. Dopu à questu, u principiu di a preparazione si distingue pocu da u chjamatu in a ricetta. Pudemu a capa di levitu di levice cù un raccogliu di zuccaru brùchju, margarina è cinnamone, curlà, segellate bè, corse in porzi è fremure in e so stessi cunnizzioni finu à prestu è rosu.