Cumu scrive una primavera pè i zitelli?

Perchè u zitellu per capiscenu megliu u mondu induve ellu vive, in casa, in l'usi di pre-istituti è di scole studia a staghjunalità, i so nomi, mesi, u so ordine.

Per ogni stagione ci sò i signori è i zitelli piace à circà ognuna. Per aiutà u zitellu rimprisentanu a primavera, avete bisognu à fighjà quelli difiniti fin'à e ricerche per i figlioli. Allora u zitellu sperà u mo attirerita.

Cumu pudete sculaccià una primavera per i zitelli?

Hè da esse spiegatu à i capelli chì a primavera hè un tempu di colori brillanti è imaginazione scrianzata. Chì avete bisognu à rientine gratuitu per scrive una mo òpira. I più picculi più chjucchi, chì ùn sanu micca sapendu chì e tecniche artisticu variate pruvate à scunniri i scuperti simplicità è micca cumplicati di a primavera. Per esempiu, cipolle di mare in u verde.

Quandu pudemu assicurà a primavera cù i zitelli in e tappe, pudemu ripresentà diversi signi familiarii à u zitellu in questa stagione: sturnelli à mezu à un locu d'aiutu, correndo e rivativi, restu di friddu di neve, primi fiureghji è bucaneve. Tuttu ciò chì a fantasia di un artista ghjovanu contà pò esse realizatu nantu à una carta di carta.

Cumu scrive i culori di primavera?

Pittura pò sculacciate è zitelli, è artisti più sperimentati. I figlioli sò più probabili di travaglià cù acque o gouache, anche parechje materiale ponu esse usatu.

Prima di ripiglià a pintura, pudete sculaccià un sketch cun un scuru simple. Tutte e linii sò sculpite senza prissioni, per chì avè necessariu, pudete corrigie l'imagine senza danni à u disegnu.

I pittura pò esse appiicata direttamenti da un canna o mischera per acquistà u culore chjapputu in una paleta, è hè dilujatu ancu cù un poca cantità d'acqua per avè un pianu pastellu brillo.

Dopu un appiicatu di culore hè necessariu aghjustà u so assicurante sanu, è solu avvià à a sombra dopu, perchè i culori ùn sò micca difuminati, sopratuttu cun à i piezzichi.

Quandu si puderebbe dumandu una primavera cù i zitelli, a memoria è l'attinzioni di u zitellu sò furmatu. Ellu cura ciò chì culori anu sti o quelli ogetti è e piante, i so nomi. I paisani cù una capacità artistica ben-sviluppata pò sculaccià i paisaghji ch'elli si pianu à decorate muri in una stanza o dà com'è un souvenir à l'amici, incruciate in un corpu sottu u vetru.

Ma ùn importa ciò chì talentu artisticu di u zitellu hà sempre ellu sèntinu solu eloggiu, senza critichi di i so disinni.