Feno tifofu - sintomi

Una di e malatie infizziacciu più preziosu è a febbra di u tifusu, i sintomi di quali sò abituati di cunfusione è alluucinu, chì hè a ragiuni dati da u nome drittu da Hippocrates - a parola greca "tifus" significa "nebbia". Prima di l'invenzione di l'antibiotici, a malatìa causò epidemii enormi, ma avà hè un risicu d'infezzione.

Cumu si transse u fucile?

Questa infezzjoni hè antroponosa, questu hè affucatu solu a persona. L'agentu causativu di a febbra di u tifusu hè u bacteru Salmonella typhi, chì hè un vinu gram negativu.

L'infezzione hè transmittata da una ruta fecale orali, è hè pussibile attraversu u tifu per l'acqua, l'articuli di casa, l'alimentariu. Prerequisite per a diffusioni di u bacteriu hè l'acquessi di verdura cù l'acqua chì cuntene impurezzi; Cundizione d'urgenza di i sistemi di purificazione di acqua è di acqua. In ocasu, i signali di a febbra di u tifusu sò sappiutu dopu à pazzu in un corpu di acqua contaminatu o à manghjà i prudutti sputigliati, in chì tutti i bacteriu multiplica bè, è ancu di più, per chì Salmonella typhi hè un micru pocu apparituu.

A persona malatu hè quasi ùn contagiosa in i primi simane (u periodu d'incubazioni), è a infiziosia massimu hè righjuntu à a 3 simana.

Semu devi esse nutatu chì u bacteru ùn ha micca teme di u friddu, ma ferma in altitudini temperaturi: 20 - 30 minuti di vapeur dalla permettenu à esse distruttu.

Cume si manifesta a freti tifusali?

Duranti u periodu d'incubazioni, chì dura un mediu di 2 simani, parechji di i battimenti chì intrinu in u corpu mortu, allughjendu l'endotoxina chjamata. Custa embali. U malnutiu culpò da:

À a stampa iniziali di a malatia, chì seguita u periodu d'incubazioni è dura 4 o 7 ghjorni, i sintomi di a febbra di u tifusate diventanu particularmente.

Un signu carattericu di infezzjoni hè un revestimentu biancu è marrone nantu à a lingua cù stampi à u denti.

Duranti l'altura di a malatia (dura hasta 10 ghjorni), e manifestazioni clini più inghjinate di qualità sò suppliti di l'impedizione, a perdita di pisu, l'abdomen dilate (palpazione di u paci chì patece u dolore). Appare rash - cù a febbra di u tifusu hè localizzata in u pettu è l'abdomen, nantu à i dritti di e mani. Hè un culore biancu rosatu è rosatu chì diventa invisibili quandu pressed.

Quandu sente à u core, a bradicardia è a sordite di i toni sò svilati; A pressione arteriale hè ridutta, u spleen è u fianu sò larghezza in grandezza. À l'altezza di a malatia ci hè un chjamatu. U statu tifupatu - una persona alucina, ravelli, u so mente hè cunfusu.

Per periodu di recuperazione

In u palcuscenicu di a risoluzione di a malatia, i sintomi di l'invucazione scumpressanu, a temperatura torna à u normale (abrupta o gradualmentu), u paciistu cumincià à avè un gattivu, a dèbriccia hà diminutu, u sughjettu ne normalizeghja.

Allora ripiglià a recuperazione - a fase di cunvaliscenza, durante u quali in u 3-10% di i casi l'infizzione ponu accade per attache à u corpu. I primi simbulitichi di rinfriscenu sò subfebrile temperature, malignità, debule.

Ci hè da nutà chì, a causa di l'usu generalizatu di l'antibiotici, a malatìa è manifistamente manifestada in una forma borrada, in chì i sintomi scritta sò pocu espressi.

Diagnostu è cumplicature

A malatia ùn hè micca sughjettu à u trattamentu di casa è esige hospitalazione. Cumplicazzioni di a febbra di u tifusu sò dinò:

Se u pazienti hè negatu u trattamentu, a probabilità di un risultu letale hè ghjustu.

Diagnose di a febbra di u tifusu hè u prucess bacteriologicu di tutti i fluidi di u corpu. Normalmente un test di sangue di a febbra di u tifusu, à l'urina, di l'excrementa, di a bile, implica a simminzioni, i risultati di quale hè diventata dopu à 1 o 4 ghjorni.