Perchè avete a caminari cù u vostru zitellu ogni ghjornu?

Propagazione di un stile di vita sana ùn hè micca un tributu à a moda. Da generazioni à generazione, i pediatrici dicenu à e donne ghjovani nantu à i beneficii di una nutizzione sana, enduisivu è longu caminari. Ma, siddu s'ellu ci hè chjucu cù prudutti di alimentariu - in i primi anni di vita, u zitellu ùn hè micca piaciatu cù cunsaghjani "utile", ma assai persone abbandunate à passi. Oghje, avemu da parlà per chì avissimu duvità andà incù u zitellu ogni ghjornu, è dà un bassu incuteziu à e donne chì pensanu altrimenti.

Perchè andà cun u zitellu ogni ghjornu?

A chiuviscenza o una brisa vigorizante - se es necessariu caminari cù u zitellu ogni ghjornu è in ogni tempiu - a questa hè più retorica è sò dumandati, per regula, da un mese assai "impiegatu". Certamente, cammina à u caprettu sò necessari, à quellu chì cum'è adulte, è chjuca. Eccu per quessa:

  1. In u carrughju, u mussu di colu reste da l'effetti dannuci di "abitanti domestici". Dopu tuttu, anchi in l'appartamenti più bassi ùn sò parechji microorganismi patogeni.
  2. Durante u caminu, i pulmoni di u zitellu sò chjusi di u polu accumulatu.
  3. Hè necessariu per u sviluppu è u sviluppu di a vitamina D di u babbu hè produta in u corpu sottu a influenza diretta di a luz di u sole. Di sicuru, puderete mette a dosa necessaria di sta vitamina in a forma di gocce speziale. Ma i benefiziò da ellu serà più menu.
  4. Piatta l'ochji. Un esvedenti di e scatula di l'uggetti vicinu è distanti nantu à a strada si produzzione naturalmente. Bugs under the legs and sparrow in the tree - to perform such gymnastics in apartment does not work any way.
  5. Una domanda separata - hè necessariu caminari cù u zitellu ogni ghjornu è in ogni tempu? A risposta positiva à sta pregunta i medichi susteni u beneficu induve di i fatturi naturali di u endurance. Cù equipamentu adattatu, un passaghju in i ghjàllichi, a pluie o a neve ponu purtà u ziteddu solu benefiziu è un mare di emozioni pusitivi.
  6. À a strada, u zitellu riceve un impurtante tremulu in u sviluppu, è u primu stadiu di a socializazione passa ancu. L'abitudine, i ravioli, i pioggia di ghjusta, i carichi novi, i primi amichi in u sardine - questu hè un novu mondu ignurutu à u zitellu, cù quale hè interessante per esse acquisto.
  7. Parechje parechje interessate da perchè duvete marchjà cù u vostru zitellu ogni ghjornu è se ùn pò micca esse da, se u zitellu hà un friddu? Ma, siccome chì a tezza è u muzicelanta sò boni pesi per passà una ora supplementu in l'aria fresca, chì aiutavanu a mulchure à affruntà a malatia.