Cumu di ludà un zitellu correttu?

U metudu di "carota è bastone" hà longu stata usata in l'educazione di i zitelli, quandu i genitori abusi è l'eloggi per i so azzioni. Ma micca sempre l'adultii capiscenu chì hè ancu necessariu di pudè esaltà bè, altri ùn pò esse agagliatu. Per quessa, in l'articulu avemu da cunsiderà cum'è per u ghjornu di u ghjornu generale, cum'è unu di i metudi d'impegnu.

I manere spugliarmenti

Diversi mètudi di stimulamentu avissiru esse aplicatu sicondu a situazione specifica chì hè stata risata, perchè s'ellu appricanu u stessu metu constantemente, cessà di funziunà.

Perchè vo vi ringraziate à zitelli?

Laudate hè simplice necessariu per aiutà u zitellu à crede in sè stessu, diventà più cunfidendu, ripiglianificà u so statu emutivu è omete l'azzioni di ottimisimu chì hà bisognu di tutte a so vita. Hè necessatu puru per nutà in u caprettu u so capacità sceltu, per spende à u so sviluppu. Hè risultatu u desideriu di ripetiri ciò chì hè statu fattu, per ottene u risurtatu bellu. Ma l'usu di frequenza frequente di u lamentu di u risultatu cumportanu à a furmazione in i zitelli di mancanza d'iniziatura, di disprezza per finisce u casu, se vedenu chì u risultatu dumandatu ùn hè micca travagliatu. Perchè, ancu s'ellu avete fattu, avete bisogna truvà ciò chì vi pò esaltà u zitellu.

Dopu tuttu, spessu i picciriddi, privati ​​di emozioni pusitivi di i so genitori o avè ricivutu pocu, suffrenenu l'egocentrismu, manifestatu in diverse forma.

Cumu di ludà un zitellu correttu?

Per assicurà chì u vostru eloggiu ùn hè micca daveru a crianza di u zitellu, i seguitenze seguissenu avè adirseu à:

  1. A ludari anu devi sinceru, seriu, senza l'usu di l'ironia è e rivoluzioni verbali cumplessi.
  2. Ellu stessu s'ellu ci hè necessariu, es.e. micca per e so capacità naturali o di ciò chì sapi cumu fà bè, ma per chì succideva s'ellu hà fattu un sforzu.
  3. In ludari ùn ci hè un locu per paragunà - ferà a psyche di u zitellu è riduce u so desideriu di fà qualcosa à tuttu.
  4. L'Elogio ùn deve esse assai - altrimente un zitellu ùn puderà apprezzarli, diventeranu à questu, è ùn abbandunarà micca una recompensa per ellu. Ma esaminà praendu in generale hè ancu preghjudiziu - pudete sviluppà un cumplicità d'inferiorità in un zitellu.
  5. Per elogiar l'attu di u zitellu, ciò chì hà assicutatu, è micca a persona in tuttu - perciò, una peretta adequate hè furmata stessu, inveci di alta autoestima è sopravalutata l'autoestima .

Ricurdà chì per l'adulte, l'azzioni cum'è l'imminiscenu chjassi o cuscugliate l'acqua sò cunsiderati simile, è per un zitellu chì ghjè un grandi successu, perchè ancu per esse atti, si meriteghja elogi, ma in moderazione.

Utilizendu elogiosu, piglià in contu e recommandements quoted above, com un modu di stimulanti, puderà esse educatu i vostri figlioli cun autore stessu, cuncertendu è persone. È ùn scurdate micca chì hè ancu dirittu di castigar un zitellu .