I primi ghjorni di u zitellu in a scola

I primi ghjorni di un zitellu in a scola sò un grand è maiò per a famiglia sana. Ma prima di tuttu questu hè u stadiu cchiù mpurtanti di a vita di u zitellu. I paisani bisogna sapè chì pratiche pudendu sviluppà è cumu si puderà supranvià, perchè dopu a scola causava solu emozioni pusitivi.

Sicondu a natura di u zitellu, u primu ghjornu à a scola pò causà un stress severu, causannu o irritabilità o inimpedimentu, è affettannu a qualità di a percepzione di l'informazioni. À una piccula età, anche a curiosità è a curiosità, i zitelli sò difficiuli per capiscenu tutti i novi, è un mudificazione à u modu di a vita, l'ambiente è u cullettivu, hè particularmente difficult. Dunque, a scola deve esse preparata in anticipu, in e fasi, perchè chì u zitellu si adopra pocu à i cambiamenti. Hè megliu chì u zitellu ghjunsenu attivu à scelta una scola è un maestru, preparendu pè e classi. A prima volta in a scola, hè megghiu di vultà prima di classa, per vede l'aula è u bastimentu di a scola.

Un rolu speciale in l'attitudine sussegwente à e lezioni hè ghjucatu da u primu maestru in a scola. U zitellu fa i primi passi in a scola incù l'aiutu di u maestru, nantu à quandu deveria l'interessu è u successu in l'insignamentu di l'studiente. Pruvà acquistà cù u maestru in anticipu, amparate i metudi di l'insignamentu chì ellu usa. Analise, sese sti mètudi avuleanu secondu u so figliolu, o vale degnu di circà un altru maestru. L'adattazione à i classi è i primi ghjorni di u zitellu in a scola serà più faciule simplice se a preparazione pre-agrigatu si mantene cun u maestru è i futuri cumpagni. Questu aiutà ancu aiutà à utilizà à e novità chì rigurdanu in a cunnessione cù l'iniziu di furmazione. È s'ellu ùn ci hè micca una pussibulità di stà, à quandu i primi parenti devenu tutte e so inguernità è di ricchezza per sguassà e so cunsecanze di u stress chì nasce in i primi ghjorni di u zitellu in a scola.

U primu sonnu è a prima lezioni à a scola

Preparà un primu graduatu da u primu ghjornu in a scola avarà da esse speciale. Prima di tuttu - a compra di furnizzioni di scole. Pruvate per fà tuttu cù u zitellu: cumprà, cullite, fformalizà. U zitellu avissiru duverà u prucessu di preparazione per studii, questu avè aiutà à superà un pocu di teme assuciatu cù i primi classi in a scola. Questa hè di cura di l'apparizione. L'errore cumuni di i genitori hè di vestitu di i zitelli, cuncintu solu di i so preferenze. Ma se u zitellu ùn piace u ghjocu, vi reduciu significativamente a so fiducia, è affettanu negativu a rilazioni cù i zitelli. Pruvate di sceglienu un vestitu untu è assicuratevi di piglià in contu l'opara di u zitellu. Hè impurtante chì, in i primi ghjorni di u primu diploma in a scola, ùn ci era micca stimuli esterni chì avè l'affettu di u statu di u zitellu. U vistimentu, capiddi, accessori, tutte e dettagli è e dettu di prupone l'u sensu di satisfaczione. Hè impurtante per i paisani capiscenu chì i primi lezziò à a scola, novi acquaghandi, l'internu hè cusì un forte irritante, perchè l'atmosfera di casa hè stata rilassante è calmante.

U stessu passa per a preparazione per a prima lezioni in a scola elementale. I paisucci anu da esse sicuru chì u zitellu hà un bonu sonnu, duranti i ghjorni di a matina, avete bisognu à mantene a calma, pudete attirà à a musica sua chì u zitellu piace. À i vagabuli di u zitellu à quelli tempi, hè megliu per rinfurzà cù cumpiacenza, saparia chì i paisani capiscenu a so cundizione è sò pronti à sustegnu in ogni momentu. Questu hè impurtante per i primi ghjorni di u zitellu in a nova scola. A cumpagnia di i genitori hè di sustegnu è escludiscenu tutti fatturi chì ponu influenzallu l'autoestimu di u zitellu è a so fiducia.

Dopu un famiglia generale cù u maestru è di i zitelli, a tappa di adattazione seguita, a durazione di quale dedende a qualità persunale di u zitellu è u cumpurtamentu di i genitori. Prima di tuttu, i genitori hanu bisognu di sapè chì sottu a influenza di l'estresse, e primi simani di scola u zitellu se comporta un modu diversu di l'usu. U periodu hè carattarizatu da una diminuzione di u nivellu di percepzioni, di cuncentrazione è di indebulimentu in memoria. Da u partitu, pare chì u zitellu sia simplice sdrughju, ma in fattu hè un state di tensione nervosa. U prublema di u zitellu durante u periodu, hè facilitu per inculcate l'odi per l'escola è studii. Per impidiscia questu, hè impurtante per esse pazienti è sustene l'interessu à appruntà in i ghjucazioni è a cumunicazione attiva. Duranti i primi vacanze scritto, valuta à fughjitu u zitellu per u travagliu fattu, ancu se i risultati sò micca altissima. È ùn hè micca scantu, se a prima volta qualchissia vi sarà male, hè assai più impurtante chì ferma un aspirazione per fà più boni.