U zitellu curreghja in i unghji - cumu aiutà à u zitellu scaricate u malu habit?

Certi parenti ignilanu l'abitudini di u zitellu per muzzicu di diti (onychophagy) in a speranza chì u zitellu a pacenzia più veloce, ma cum'è e so anziana, a situazione solu s'agrende. À l'età di 6-10 anni, i ungi sò gnawed da circa un 30% di i zitelli, è da l'età di 17 questu indi sanu 50%. Hè impurtante prestu attentu à stu prublemu in una manera puntuale è a suluzione solu.

Perchè i figlioli ciaravanu unghie nantu à e so mani - i ragiuni

Ci sò fatturi fisiulogichi è psicologichi chì pruvucanu l'onifagiafia. In u primu casu, l'experti identificanu e seguenti ragiunamenti perchè un zitellu finisce u claas:

Ci sò altre spiegazione perchè u zitellu rii unghie - i ragiuni di a natura psicologica:

Ci hè preghjudiziu à gnaw uils?

Parechji parenti prudigiamente tratanu l'onifuru, cunziddiutu semplice micca esteticu. A gnaw uilatru hè un locu fiertu not only because of the sloppy appearance of the fingers. I figlioli ùn si puliscenu e mani in modu moltu spessu e beni, per tuttu, a soffia chì s'accuppula nantu à elli, entra in a bocca è s'ingranja. Se un zitellu morsi i so unghji, danesu a so struttura in parallella, chì in u futuru a modu di furmazione è a velocità di u crescita di i pranzi. Babies, longu di l'onychophagy, facenu parechje patologii gravi.

U figliolu ciatavanu unghie - i cunsiquenzi

Ci hè incù complicità lucale è sistimica di u prublemu scrittu, chì pò esporativi a vita di i zitelli è l'adultu. Quandu u zitellu annantu oghje à e unghie, i viulenti di seguitu:

Duranti u tempu, ci sò patologichi sistimichi, se u zitellu rii u unghie per un tempu longu:

U mo gnaws à l'unghji - chì fà?

In a lotta contra l'onychophagy, i mètudi fisichi è psiculogi di influenza sò efficace. Prima hè bisognu di scummigghiassi sfurzati perchè i zitelli chì muzzianu e so unghji. Sapendu l'esencia di u prublema, hè più faciule di truvà una solu solu solu è sguassà sferenze. Sì i genitori ùn si puderanu tralate cù a patologicu in u so propiu, avete cunsigliatu un pediatre è un psicologu.

Eccu cumu per sdruce un zitellu per unglie i so unghji:

  1. Per spiegà à u zitellu a danza e u periculu di l'onychophagy.
  2. Truvà un modu di distractà da l'abitudini di mossi i vostri ditti - un antistressi di ghjocu, un bracelet especial, una chuchsia è altre opere.
  3. Segnu a seguita cù i unità è a cutícula di u zitellu, facenu un manicurante bella è manicure.
  4. Truvate un hobby interessante, in quali mani sò occupati - mudelaggini, disegnu, disignu è passatempi simili.

Barchetta per i zitelli, gnawing uils

Sì i modi basi di risolve u prublema ùn aiutanu, pudete travaglià nantu à i riflessioni di u zitellu. In a farmacevule hè faciule cumprà un rimediu per chì u zitellu ùn manca ungles (creme, vernici, stikcate):

Quandu u zitellu arse unghie chjusu cù sti droghe, sintì una forti amargura in a so bocca. Grazie à questu, un riflittura hè sviluppatu per ùn spende i dete in a bocca. Prima di l'usu di una strumenta, hè impurtante di spiegà infurmazioni à u zitellu perchè ghjè per piglià a so attenzione, chì un gustu poveru sorgieghja solu in momenti di debule è indulge un bellu costumanu.

Cumu siammu un figliolu à gnaw u unnessu - rimedii tradiziunali

Meditazioni Alternative offre alternattivi naturali à lacate amare. Sì un criaturu chjaru unghie chjude, puderà lubricate cun un sapore frescu d'aloe o rinfriscà i vostri ditte cù un cut sheet. Amarezza simili hè dada da a scorcia d'assicuranza, hè necessariu di preparà a suluzione in anticipu (1 cullarina di l'herba per 1 tazza d'acqua fogara). Quandu u zitellu annuncia u so unghje, avete spessu dipu u dete di u dete in l'infuzione tali. Ùn hè micca indispensabile di utilizà sustegeni ardenti - pimentu culu, l'agliu è a mustarda. Questu hà affettatu nanzu à a digestione è a cundizione di a bocca di u babbu.

Un'altra manera popular di trattà l'onychophagy vi travaglià se u zitellu hà iniziatu à ungles unghie chjucu. Sottu guise d'una manicura hè bisognu à a grippa di i pranzi cù una pasta verde è dettiru asciucà. Quandu pruvate di muzzicà i dete di u labellu è a zona circundante sò elli si sò dipinti in u culore pertinenti, è un postgettu desglobbatu parence in bocca. U zitellu ùn hè micca cum'è u sensu di e so mani, nè l'apparizione di a so fàccia.

U zitellu rii unghie - cunsiglii di un psicologu

A ricunniscenza principalu di specialists hè una attitudina rivolta, intraga è intigrata à i zitelli chì parenu di l'onychophagi. Ùn pudete micca scullari un zitellu è perghjò à mossi i vostri ditte, hè impurtante par parlà cù ellu è scuprite per què un zitellu destò di unghie. Spessu, a causa di a patologicu ùn hè assai curazione di i genitori, un sensu di solitude è avitu bramante.

Eccu cumu per liberà di u malu habite di unghie chienu cù l'aiutu di l'influenzi siculogichi:

  1. Spend more time with the child, be gentle and affectionate toward him.
  2. Cù cura di i vostri angi, uttene un bon esempiu.
  3. Hè chjaru per spiegà i periculi è i difetti di l'abitudine.
  4. Per prutezà u zitellu da u stress.
  5. Pigliate cun un neurolista.