Scrizzione di cambiassi in kindergarten

Viaghjate à u giardinu, u zitellu, prima di trasiri nant'à u so gruppu, deve piglià a so scarpi è e so robba street. Per fà questu, ci sò cambiassi in a kindergarten chì vede à a stanza induve u zitellu passa a maiò parte di u ghjornu. A scola per cambià a ropa ùn hè micca solu assignatu per sta rolu. Quì, i genitori ponnu cunnosce cù i dibujamenti o articuli chì i zitelli facenu.

Cumu puderà organizà un spugliatariu in kindergarten?

Hè assai state di l'istruzzioni di pre-istruzione principianu à intervene i genitori in u disignu di u gruppu o dispunibuli in u kindergarten. A causa di un finanzamentu insufficente, era praticamenti impossible di aghjurnà furniti è aiuti visuale per i babori, è perchè e finanzii di i genitori sò attrati per questu. È, per quessa, l'ultimi anu u dirittu di votu in l'scelta d'accessori chì anu da esse adupratu da u so zitellu.

Di sicuru, i zitelli d'una età primura devendenu a circundà cù e boni cosi - sì o mobili, pittori, cortini e stuff. Fortunatamente l'scelta hè issa grande, è l'ordine per fà una varietà di casketti per cambiassi di qualsiasi culore di l'arcubalciu hè simplice. L'internu di l'abitazione deve esse bè pinsatu, senza parechji ditagli. Hè desiderate chì u mobili, tessili è pareti sò in armunia cù l'altri. Se i genitori si sò persu in queste materia, pudete invitarle u dilettanti per arregistramentu u spugliataghju in u kindergarten.

Mobili per u locker room di kindergarten

Siccomu i muri ùn ponu esse luminosu è luminosu da i normi sanitarie, ponu purtà urillusi in u spugliataghju cù l'aiutu di u mobili - armarii, banche è panii. I fachadas di armezza sò fatte di materiali di qualità, cum'è MDF, perchè i zitelli ùn sò micca troppu cura per quà certi porte, è devenu esse dichjarà l'armari per un longu tempu. I porti sò imbeaghjetti cù una figura di u zitellu o una figura, per esse u zitellu per truvà e so facilità.

In un tonu à i casketti sò fatte è banche, chì sò adattati per i zitelli per cambià i so scarpi. I più generale in kindergarten cu u supportu di i genitori guarantiscenu i so banchieri cù bè lumetti - sò elegante, confortable è bella.

Curtains in a canzone di u kindergarten

Per cumplementari l'interiore bè duminatu di u spugliatoghju, pudete aduprà i cortini ghjustìzii. Per sta stanza, cortini largu ùn sò micca adattati. Dopu tuttu, spessu sottu a battezza sottu a finestra in l'inguernu, i zitelli secaranu i so guanti, è i cortinati spiegà torna, per alluttà micca inutilità per l'usu.

L 'ottima limitata di i cortini hè sottu à l'attrezzu di a finestra, se u vestitariu si trova in una stanza cun finestru sottu à u tettu, da quì à pruduce l'allozza di u sole da quì cusì, avete bisognu di sceglie curtains brevi chì ponu esse brillanti è insulenti.

Corner in u spugliataghju di u kindergarten

Un attribighu indispensabile di u spugliataghju in u kindergarten sò spedizione informativa per i genitori, chì sò fatte da educatori. Questu hè dovutu à a cartula di u pre-ikastu. Per ùn spolverà l'apparenza eleganti di l'abitazione, l'infurmazioni nantu à a salute è l'endureze sò posti nantu à pane culurite.

U menu di i minori pare cusì bellu, se l'avete in forma di un libru, è in u pianu di ritmi viviani l'articuli di u ghjuvenu, l'infurmazioni nantu à a so altezza è u pesu, è più più belli.

Sesso in a spugliatula di kindergarten

I kindergartens moderni preferanu dà a qualcosa di pavone arsu in u spugliatoghju, in particulare, s'ellu ci sò pavimenti calzati in u giardinu. Questu hè più sicuru, perchè hè assai più faciule per una babbone per aduprà u pianu cun un macchie è fate a limpa nova chì d'avellu un rugu muddy da a terra è polu. I parechji sò dumandati à pusà u cuttuni in front de l'intrada à u vestu, per ùn spolverà u pavone chì i zitelli puderanu camminare senza pali.

A decorazione è a dicurazioni di i cambiamenti in a kindergarten pò esse una attività cusì interessante per i parenti creativi, in particulari perchè anu vistu i frutti di e so travagliu tutti i ghjorni, pigliendu u zitellu fora è pigliatu da u ghjardinu.