Ubligà i zitelli cun u cinturione

U esseranu un genitru hè una gran prova. I bumbuti di u zitellu, a so disubbidenza, i rilassante di i duttori è l'altri ... - "Just tell me perchè ùn ùn si lamentanu di Vaska vicinu, ma in u me Custante ..."

Quantu ghjorni dispiacenti hè necessariu passà, quandu hè necessariu di risponde micca solu per i so propiu, ma ancu per l'azzioni di l'altri. L'unicu modu hè di educà. Ma comu? In i tradizioni di l'anziani Angleterre, induve per u punizioni di discepulu disubbititu, i maestri impiegati bastimi tarritorii rattane, cù quale elli stanu i mani è i buttiglii di culpèvule? Usendu a manera "tradiziunale" per punisce un zitellu cù un cinturione? O in esercitu a prissioni psicologica?

Perchè ùn punizianu i zitelli cun u cinturione?

Assicurativu tutti i psiculoghi di i zitelli rispundenu à a dumanda "hè pussibule per vendarle i zitelli cun una corchete?" Hè negativu. Sculacciate i zitelli disubbidienti ùn solu ùn porta micca u risurtu urdinatu (altri palori, ùn enseigne micca nulla), ma ancu hà un impattu negativu negativu in a furmazione di u caratteru di u zitellu è u so sensu di l'autore. Inoltre, ùn importa ciò chì u paternu abusa puru cù l'instrumentu punitivu in a so manu, qualsiasi punizioni "in i corori" hè una evidenza di forza, ma, à u cuntrariu, di a so debule. U sensu intuittivu di u zitellu sempre dice sempre.

Sì un micca un cinturione, cumu?

L'educazione hè effikauta micca in u casu quandu un primu indignu chì vende un "bagnu di scum" in u capu di u so zitellu o, senza restrizzioni di a so prò aggressione, "cura di a strap", ma solu quandu ellu in una voce calmata, in chì ùn ci hè micca un ombra di resinimentu, spiegà cumu fà bè, ma cumu si fate micca valuta.

Cum'è un "argumentu efficae", ùn deve micca mai "pressa à pena" è dicenu chì voi cunvergitatu di i so azzioni (ùn avè micca aiutà u zitellu incarta cù a situazione, ma puderete aggravate i so prublemi è sminisce a credibilità). Hè assai efficau pò esse un sangue friddu "se ..., da ...". "Se ùn avete micca pulizziari a vostra sala un ghjornu à a sema, ùn aghju micca dettu di soldi per cumprà un novu ghjocu, quellu chì si parlavanu d'aiutu" - cusì, cun tranquillità è cun auturione di cunfortu, pudete dì babbu à u so figliolu è per a prima volta "per portà a materia à a fine" - per guardà a so parolla. Solu tenite sempre in mente chì, in prime, e cundizioni ùn deve micca più di un in trè ghjorni, è per implementà a prumessa hè necessaria cun una probabilita di 100%.

Hè moltu più efficevule di u castimentu corpu è a prissioni psicologica, hè una conversazione cù u zitellu cum'è un adultu. Pruvate!