Li teme di i zitelli

A maiò parte di i genitori sò familiarizati cun un prublema quantu i porsi di i zitelli, è parechji cercanu una risposta à a quistione di cumu per trattà cun elli? Cumu pò cumportà cun un zitellu à veramente aiutà, ùn aggrava a situazione?

Chì causanu temi piccani?

A suluzione à qualsiasi prublema ùn hè micca impositu senza capiscenu i so propiu. Allora prima scupremu quali sò e cose di i porsi di a zitiddina. Cusì i porsi sò cungenital, conditionally conditioned o inspirati. I pene Congenital, cum'è u nomu suggerisce, hè presente in u zitellu à u nascita è pò esse accumpagnate una persona tutta a so vita. Eccu avemu nutatu chì u sensu pò micca stà micca una malatia, nò micca una cundizione patologicu, ma un trattore protettivu chì ci hè datu per a natura. Un picciottu hè teme di stà sola, senza una mamma, perchè a mamma dà un alimentu è cunfortu di mandà l'esse naturali, i.e. furnisce tuttu ciò ne necessariu per a vita. Situazione causatu i tematichi sò teme manifesta da u risultatu di l'esperienza negativa. Un esempiu simplice: un zitellu chì ghjera chjapputu da un cane, teme di i cani è trasversalà quelli di u vignetu. Infine, i porsi inspirati - i dai à i nostri zitelli. Per esempiu, se un zitellu hè troppu pedanticu in materiali di l'higiene è a limpezza di i so parenti, u zitellu percive u scantu di a contaminazione è di a contaminazione, chì spessu lavare e mani, cambiassi a robba, etc. Inoltre, "cuntadazione adulte" cù u zitellu annantu à a morte, i malati facianu a psique sutile di u zitellu.

Cumu si tratta di i porsi di i zitelli?

Cumu avemu digià adupratu, u timore hè un mecanismu d'autore cunzimentu necessariu per survival. Puderete: pudete forse, è ùn a pattu micca? Ùn hè necessariu di cummattiri, ma solu se u temu di u so figliolu si prisenta in modu adattatu à a situazione, i.e. hè una risposta per un amminciu amminstruali è micca diventatu una obsessione. Se si unu di quelli parenti felici chì ùn anu turmentatu da a question "comu supira i tematichi di u zitellu", pudete solu cunsigliaramente in modu puntuale per prevalerà i pene d'infancia. Hè propiu: per evitari sitisti stressanti per u zitellu, per sviluppà i so cumpetenze di cumunicazione, per dà l'amore, affettu è intelligente.

Sì i porsi di u zitellu sò cumpagnie custanti di u vostru zitellu, causanu freti lacrimi, nervi, da quì avete bisognu di piglià l'accion. E allura i genitori sò capaci di fà assai. Prima di tuttu, a vostra attenzioni à u zitellu, à e so vivenza, cumunicazione emocionale caliu cun ellu aiutà aiutà. I trè modi principali di cummattimentu di i porsi infuri sò cumunicazione, creatività è ghjucà.

Hè per quessa trè i mètge principali per esse eliminatori i temerà infizziunà forte seguitate. U primu u più impurtante chì pudete fà hè parlà cù u zitellu annantu à u so timore. Pettite cun u zitellu in un ambiente tranquillu è dumandate ciò ch'ella m'hà moltu d'ellu, ciò chì hà teme, perchè. À ogni età, u zitellu sperivate a ghjustizia di a vostra vuluntà di sparisce u prublemu cù ellu, è, cumunendu i so sperienze, serebbe più cunfidendu. Solu ùn ridicule bè i porsi di u zitellu - u zitellu pò esse ofintatu, avete da perditu a fiducia in ellu è in u futuru ùn sparte cù i vostri novi prublemi emergenti.

Cri creatività pò ancu esse un bon helper in a lotta contru i porsi tematiche. Dopu à parlà cù u zitellu annantu à u so timore, dumandate à circà. In u prucessu di u disegnu, u zitellu annunzià u so putere nantu à l'ughjettu di u scantu, è per quessa, da u scantu. L'autore di questu articulu beni ricurdeghja un episodiu da a so zitiddina: insanely scantatu di un mortu de neve, per elle suggerimentu di a so mamma li pintò nantu à una carta di carta - hè stata a stata una criatura bassa furtuna, micca in tuttu terribili (hè necessariu di dicu chì u temore postu di sti attu creativu spedìu immedtamente).

Inoltre, pudete eliminà lati di u zitellu ind'è l'aiutu di u ghjocu. Per esempiu, un ghjocu di famosu famigliali aiuta à i zitelli di ridivà di u scantu di tuccallu straneri ("mannatu" - un pezzu finitu, un colpu di lumicà, una bufala chì ùn hè micca aggradivente).

Sì ùn vi puderà supranà i temi nant'à u vostru, e manere di più, avete bisognu, senza ritornu, per turnà à un especialista. U travagliu puntuale di un psicologu cù teme piccante aiutà à eliminà u prublema in u principiu di u so sviluppu, impediendo a trasfurmazioni di u scantu infantile in una fobia adulta.

Notti pesci di i zitelli

Emu nantu à stu fenominu, cum'è per i bacienzi di i zitelli - forsi una di e forme più toleranti di temi piccani. Viulanu u sonnu è a vigilia di a famiglia sana, causanu a nerva di i genitori, chì in turne sò trasmessi novu à u zitellu. Un zicu vicious hè formatu, da quale hè difficiuli di esce. A l'ora di u scantu di notte, un zitellu (a maiò spessu à l'età di 2-5 anni) in i primi trè ore d'un sùnnu di notte rivolta spettaculu in bocca chianciatu è chiancennu. Quandu si tratta di piglià in i so braccia è si calmonu, si ritrova, sfacciatu cù un arcu. S'ellu hè familiar à sta situazione, se si fate ripetuta più d'una volta o duie volte, circate d'urganisazione per eliminà i porsi di u to figliolu. I prutezioni di i zitelli sò casi impossibili per esse eliminati da pronunzià è altri viaghji nantu à lista, tk. u zitellu, cum'è un regnu, ùn si scurdate micca questu esceratu hà in u so sonnu. In questu casu, u trattamentu di i porsi di ogni zitiddina hè ridutta à a creazione di una basa emutiva favorevule in a famiglia è l'usura di sedattivi fini (pudete sceglie un medicare sicuru dopu cunsiglià u duttore di u so figliolu).

A principal cosa - ricurdate chì l'amore parentale hè capacitu per guariscenze i pene di a zitiddina. Sò un amicu à u to figliolu è esse cun ellu, perchè cun un amicu - nunda fussi scary!