Regoli di l'etiquette per i zitelli

Etiquette hà da primu rolu à a criazione di i zitelli. Per via di e regule chì anu impiegatu da a so zitiddina, creceru educatu, è capiscenu cumu si portanu in questa o questa situazione. Tuttu a cumplessità cunsiste solu in u fattu chì u zitellu deve bisognu di prisentà tutte e regule. Hè megliu per fà questu in una forma ghjucattiva. Per e regule eseguitu, u zitellu deve esse elogiutu per cunsulidà u so successu.

Reguli di cumpurtamentu à a tavula

Etiquette per i zitelli à a tavula hè micca assai diffarenti da e regule per l'adulti. Ùn soprapiù cù cunniscenza innecessa in u mumentu, per esempiu, a diffarenzia entre forks, copri è a capacità di usà un cuteddu. U zitellu deve bisognu di e regule fundamentale, perchè ùn ùn spaccule in tuttu, ùn conta micca cunfruitu l'altru è l'altri, è ùn si chocè è dete menu travagliu per pulizziari a tavula, chì si manghjò.

Fate e regule principale sò ancu nutati:

I parechji ùn sò micca solu per spiegà à u zitellu sti règuli, ma ancu ind'è a so cumplittamentu da u so propiu esempiu. Hè megliu si pratiche è cene sò cumunu.

Etiquette di parlà per i zitelli

A quistione di l'etica di a cumunicazione per i zitelli ùn hè micca menu più rilevanti chì l'altri règule di cumpurtamentu. U zitellu deve esse studiatu in rispettu per l'anziani è insegni à spiegà rispettu veru. Per esempiu, u primu a dicerà salottu per l'adulti, ùn viaghjanu micca in e cunversazione di anziani, ùn vi assicurà à dì ade. Invece, u rispettu in u cuntestu di a cumunicazione, ùn deve esse indicatu micca solu per l'anziani, ma ancu per i so parenti, è à i zitelli più ghjovani chì ellu stessu.

U zitellu sanu bisognu di parolle di gratitù, per via grazie è per piace. S'ellu hè culpèvule di qualcosa, s'hè scusatu pè i quelli chì avete offrittu.

Etichetta di guest pè i zitelli

In u quadru di l'invitature etiquette, i genitori devenu spiegà à i so figlioli cumu fà cumportanu cum'è invitati è esistenu l'ospiti. I reguli basi per i zitelli include i seguenti:

I ghjucazione per i zitelli in una etichetta

Per i zitelli chì ùn sò micca capaci di leghje, i ghjoculi è i fichi di u conte sò u megliu modu per imparte norme di cumpurtamentu. Lièggiri questi nantu à l'eroe chì cumpurtaci nimichi sbagliati è a soffrenu, i genitori aiutanu à u zitellu à domicilià a norma di l'etiquette. Una bona aiuta in questa materia hè a regula proposta in a forma poetica.

Per i ghjoculi, pudete puru sceglie ghjoculi è i colpu per chì u zitellu stessu pò esse cum'è maestru. Tali ghjoculi sò agradate per i zitelli perchè ùn deve micca bisognu d'esse un studiente ubbidenti.

Eghjule e pedagogichi in una età maiò hè ancu pussibule per ghjucà. Per esempiu, i zitelli ponu esse pruposta some of the rules written in un pezzu di carta, è a continuazione di ogni regula i zitelli i bisognu di truvà indipindente.