Educazione Morale di i zitelli di età in furmagliu

Fundamentali di l'educazione morale di i zitelli in età in furmazione sò settate à un tempu chì i zitelli appieghjani à cumunicari cù i so parenti, i tipi di e so attività anu sviluppatu significativamente, è u cunnoscimentu di u mondu cun elli hè sempre rimbursatu. Se l'annu duie anni ùn hè micca sentitu culpabilite per una miscorsu, i figlioli di quattru anni sò digià capace per capiscia chì elli avianu fattu qualcosa in male. Allora cumu si parenti decide questa facet, quandu i pre-maistri sò pronti à assimilarle e normi morale è osserva? Ci hè una teste simplici: dumandate à u zitellu ùn viaghjà dinò, mentre chì tù stai detta d'unpack un sordu di ghjocu interessante, di quale ellu deve esse dichjaratu. Hè statu sopra? Ùn ùn vultà? Se u caprettu hà amparatu à gestisce i so desideri è l'impulsi, hè prestu pronta per cumprendi i bisogni di i normi murali simplici.

U zitellu è i genitori

I primi idee nantu à i pani migliori è bagnanti amparate à una età d'età da i conte di fata di i genitori. I cuncetti di u bonu è u malu sò furmati in una forma di ghjochi di jocu. Un rollu impurtante in u prucessu di a socializazione si trova una educazione morale in a famiglia, chì si basa in i relazioni di i so membri. U zitellu constantemente sente chì unu deve rispundà l'anziani, cumprà i jugui cù u so fratellu o di a so sorella, ùn offre micca l'animali, ùn l'accadira micca. Ma l'esigenza più impurtante hè u cumpurtamentu di l'adulti. Un caprettu chì osserva discourtesi, l'egoistu, disrespectu di i genitori l'uni à l'altri, ùn pò micca cumportà di manera diversa. Hè per quessa chì l'educazione morale di i pre-maistri hè impussibile fora di a famiglia.

Educazione di mutivi murali

Una di e funzioni principali di l'educazione morali di i pre-umani è a motivazione per verificà chì i zitelli ùn solu ùn sapianu di l'esistenza di certu norme, ma ancu di vulianu osservà. Di sicuru, hè u più faciule per a forza. Ma pudete attu di manera diversa. Diversi mètudi di educazione morali di i pre-ikastola sò ridotti à premii è stimulanti. Era hondo - esperendu ricumpins, induce, hè prestu per punizioni. Per i pre-maistri, l'appruvazioni di un adultu, è sopratuttu un parent, hè di grande impurtanza. U zitellu prova à rinfurzà è mantene una bona relazione cù i so genitori. Questu hè cumu si sviluppanu u mutivattivu principale, orientatu à u so cuntestu di u cuntestu sociali.

I boni risultati sò dimustrati da i ghjoculi nantu à a furmazione morali di i zitelli in i pre-umanu, chì in modu bellu infurmatu di l'impurtanza di observà e norme morale.

U rolu di punizioni

I caratteristiche di l'educazione spirituale è morale di i pre-umani ùn permettenu micca dispenserà cù punizioni chì avissiru seguitu a non vigilazione di e norme morale. Rough words, u dolore fisicu - metudi chì si puderanu infruie una ferita irreparable à a psique di u zitellu. A forma è a dosae di punizioni sò sempre una persona, è a capacità di usà ci hè un maestru especial. A più chjaru hè chì u punizioni ùn importa micca i filamenti spirituali di fiducia chì cullighja u zitellu cù i genitori. Diminità umana, Ancu se l'ominu hè solu 3-4 anni, ùn anu mai avutu umiliazione!

U punenti hè solu cuntrollu esternu. Quandu u zitellu speranza, u cuntrollu di i genitori serà debilitatu, è eventualmente desapareranu altru, perchè ùn pudere micca spirammi per un "guardianu esternu". U zitellu deve esse realizatu chì hè necessariu, prima di tuttu, per ellu. E l'attuali esistenti di l'educazione morali di i pre-umani preparanu a sceta a varianti ottimali per un zitellu particulare di motivazione, ricumpenu è punizioni.

A situazione quandu l'educazione di qualità morale in i pre-umani in a prighjera hè basatu annantu à a disinteressazioni è a creazione di l'imaghjina positiva di sè stessu in u zitellu hè un opportunu d'uttellu per dà à u zitellu un sensu di a so impurtanza. Ma sta stampa hè inseparabile di l'azzioni morali.