Rasping with vodka à a temperatura di u zitellu - proporzioni

E nostri mariti anu usatu ancu u metu pruvatu di scorcià u zitellu cù vodka à una tempurita, cù certi proporzioni, per seculi. Grazie à sta prucedura, ancu i lighjendi assai àutu di a culle di mercuri culpiscenu à u normale. Ma chì facenu i medichi di stu modu?

Puderaghju a vodka di un zitellu ?

L'opinioni di l'Aesculapius nantu à sta partita eranu divisi, a maiuranza pruibisce categuricamente chì participeghja in una tale simpatica di i zitelli, chì ponu esse direttamente cunsiquenzi negativi. U restu, à u cuntrariu, ricumanda, in casu d'emergenza, prima l'arrivu d'una ambulanza per lavorà u zitellu cù vodka in modu per fallu una temperatura assai alta.

A cunclusione tutti l'ellu stessu, ma tutte e cose per i zitelli à 5-7 anni di un prucessu sicura ch'elli ùn sò micca fatti. U fattu chì a pelle di i zitelli hè assai prufonda è hà una pruduzzione alta. Allora u vodka, hà cunsideratu, ùn avè avutu u tempu d'evapora, hè assugta in parte è pò causà un avvelenatu cù l'alcohol è una reazione allergique in più.

L'età più sicura per i so prucessi è l'adulescenza, quandu u corpu hè digià pudendu copre cù una certa cantità d'alcolu chì hà cullò nantu à questu, ancu a través di a pelle.

Vogliu bisognu di dilucuzà vodka per moltu u zitellu?

Allora, vinemu à a cunclusione chì puderete lavandà un zitellu grande, in ogni casu micca un zitellu. Ma cumu si preparà una solu suluzione? Se u vodka à 40 ° C, ùn hè micca bisognu di diluvio, postu chì u significatu tutale di sta prucedura hè persa, - duverà pocu alcol è ùn ne no mancà a furia degne. Ma se u zitellu hè sempre picculu, aghjunghje aghjunghjendu tant'anni. Ma quandu avemu trattatu cù l'alcoholu 96 ° C, da chì certeva duverà esse dui o ancu trè volte diluisce cù l'acqua fresca; tutta dipende à l'età, u più ghjovanu u zitellu, u più di più per diluccu.

Cumu fà u grinding of vodka à un zitellu?

U zitellu deve esse spusatu prima di frenari. Se ellu hà un fruttu chillu, pudete aduprà solu parzialmente, cugliate temporaneamente a robba di una certa zona. Prima, a gasa ammugnata in vodka rimette a volta, u collu, u to pettu, sviate l'area di u colpu, u stomacu è e mani, senza avè micca affruntà a faccia. Dopu l'evaporazione, duvite purtà leva, senza vistimenti calzoni.

Dopu questu, lavite e nuzzini è i gammi, è ponu ancu sfumature di luz, o state u zitellu sottu una carta fina. Dopu à 10-15 minuti, a tampiratura cresce a subitalia. S'ellu ùn succede micca, u procedimentu deve esse ripetitu.