Intestinal flu in children - treatment

Cù infezi intestinali o infestazione di rotavirus, parechji parenti sò familiari, chì i zitelli sò in l'età di 1 à 3 anni. L'iniziu di a malatia hè generale è abbastanza aguda - a temperatura à u risu à 39 ° C, vòmitu è ​​di maladie. U zitellu làcenu di u pesu di u stomacu, a pratesa di salute, hà ancu u nostru ghjornu di ughjocu è un dulore di gocera. Puru i so sintomi severi, u periculu principalu di a malatia pò esse a rapidulazione di cunsidirazione di a cunsidenza di a diarrea severa. Per quessa, i genitori, per esse sempre in l'alerta, avissiru amparà à trattà rotavirus in un zitellu.


Trattamentu di a gripe di l'intestinali in i zitelli: i primi mèttru

Sè avvista chì i signali di l'infezzjoni di rotavirus, hè megliu chjamà u duttore. In ogni casu, in situazioni chì l'assistenza medica qualità ùn puderà micca esse furnita, i genitori puderanu tenevià in pratica. Se un infante hè malatu, l'internu hè necessariu, cum'è a deshidratazione di u so corpu pò esse a vita mortificante. Cù rotavirus in i zitelli, u trattamentu hè ridduzzione à e principalu misurazioni: l'eliminazione di a diarrea, stabilizazione di a temperatura di u corpu è a normalizzazzjoni di a cundizione generale.

Per cumbattà di averna è a deshidratazione, ci hè una piacenza abbundanti è prenienti solu chì fucalizza u equilibriu acqua-alkaline. Di solitu, hè un pezzu di regritru, ghjunghje, u glucosale hè adupratu, chì deve esse dissolute in un litru di acqua foglia è bivite a meza ora in una cullucatoria. Per impedisce diciru è caccià i tosini, l'agenti antidiarroiali è l'enterosorbenti - u carbone activatu, smecta, entersprung, polipepam, polysorbent, motilium, enterol, lactofiltrum, etc. Sò prescienti, per prevenzioni di l'infezzione bacteriale in l'intestinu, i medicamenti antimicrubbiali, per esempiu enterofurili o enterol.

Se u zitellu hà una temperatura di 38-38.5 ° C, deve esse tombatu per antipiritichi (ibuprofen, nurofen, paracetamol, panadol, cefecon) in secca à a dosa ligata à l'età. In u casu quandu u zitellu si chjama di u dulore severu in u stomacu, pò dà una droga antiespasmètica, per esempiu, no-shpa o drotaverin.

Inoltre, i droghe antivirali cum'è viferon, anaferon, l'interferonu ponu esse prescrittu.

In parte cù trattamentu medicu, un locu spéciale hè stata fatta da a nutrizione di u zitellu cù infestazione di rotavirus.

Intestinal flu in children: dieta

Se u picchissu refuse à manghjà, duverà beie è assai spessu, ma in petite porzi. Pudete puru purificà l'acqua, gelatina, tè senza zuccaru, calzu di rossu, compota di panguti. U primu di tuttu, un ziteddu male ùn deve micca da u làcu, in u quale a ripruduzione di u virus hè particularmente favurevule. L'eccezzioni hè figliola di i zitelli, sò alliati o cun una mezchezza di latti à u dulce, ma in petite porzi. In u stessu tempu, hè necessariu di ricusa qualsiasi manufatti cumplementari. U zitellu cù rotavirus ùn sò micca stati zucchereri, carne, caldi, legumi crudu è frutti, legumi, piccante, fatty, salitu, spices.

Sì un pacientu di l'età duverebbe brame di manghjà, pudete appruntate un pappulugu d'arrò di liquid, o crackers di u pane biancu. Ma permettenu chì u zitellu manghja in petite porzi in modu per ùn pruvucà u vòmitu.

U ghjornu dopu vi pudete apprezzate un sopravventi di zuccheri cù vechja, vegetale fogghi, cereali senza zucchero, dà biscotti, fugliate e pezzi.

Parechji parenti sò quistioni di ciò chì di alimenta u zitellu dopu à u rotavirus. Quandu a manifestazione aguda di a maladie cedaçu, i carni furunu di varietà di grassu, purèi di frutta, u pane hè aghjuntu à a dieta. L'alimentariu esse cucinatu per un coppiu o coccu, da i pezzi fritti à a recuperazione sana, duverà esse descarta. Una settimana dopu, in a nutrizione di u zitellu annantu à l'infezione di rotavirus, à pocu pressu è in parechji portali sò introdutte prudutti di latti (cottage cheese, kefir, latte fermentatu, iogurt), è solu dopu esse diluccu.

Inoltre, per restituurà u zitellu annantu à u rotavirus hè utili à a vitamina terapia, è di l'ingesta semestrale di drogi cun pruibitiche (linex, bififorme).