Cosa da dà un zitellu per avvilizà?

Per assicurarà chì i zitelli sò sani, hè impurtante per i paisani à seguità a dieta bona è variata. In particulari hè bisognu à attentu à chì l'alimentazione hè qualitau è fresca. Inutili, u zitellu sia poisoned. S'ellu si succede, allura i genitori avè vistu i seguenti sintomi:

Allora ci hè bisognu di risposti per e quistioni nantu à ciò chì facenu cù l'avvilanamentu alimentariu in un zitellu, ciò chì pò esse furnitu per allistà a cundizione.

Sè sicuru chì i sintomi avanti sò una cunsiguenza di alimentazione d'una qualità pobla, da primu di tuttu, avete bisognu à u to stomacu. Per questu, u zitellu deve bisognu di unu o duie venti di acqua. Allora induce u vòmitu, pressu un ghjornu nantu à a ràdica di a lingua. Repetite queste prucessu parechji volte, finu à l'acqua chì abbandunà u stomacu diventenu pulitu.

Ùn pudete lavà micca:

No tutti i paisani sapanu ciò chì dà à bevière à u zitellu à un avvilimentu è vomitu, più ch'è hè pussibule alimentate. À l'alimentu à u mumentu di a malatia, hè desirabilmente scurdate, perchè avete bisognu di purificà u corpu di toxine. Cusì ùn ci hè nunda di manghjà. Bei acqua neia. Pudete aghjunghje una mezzo cullera di pasticceria di soda à un vetru di acqua calenta (prima di l'enfasi).

Ùn pudete micca bevià succhi, latte, iogurt.

Chì avissi avutu l'avvilanamentu?

Dopu lavurisce l'stomacu, hè cunsigliu per dà l'armi nutricenti. Per esempiu, u carbonu activatu, polyphepan sicondu a dosa di età. Per i zitelli ghjovani, i medicini sò stati cunsigliati o dissolute in acqua.

Quandu a cundizione hà migliuratu, pudete aduprà a manghjà. Prima, fate puru di pezzi di liquidu è semi-liquid: caldi, pezzi in l'acqua, crackers. Durante u periodu di ricuperu dopu à a malatia, i medichi cunsiglienu per abbia da leghje frescu è frutti. Hè assai più impurtante à questu tempu per restaurà u equilibriu acqua di u corpu. Cusì, fate chì u zitellu beviava assai. Fate chjucchi, ma spessu. In più di l'acqua, pudete aduprà brou di rossu, tè verde, rose hips, special solu solu solu da a farfalla.

Tuttu quì sottu s'aprovi a l'avvilanatu alimentariu, quandu i paisani sò sicuri chì i ragiuni per un alimentu di qualità poboa. Se ci hè un suspite chì u zitellu hà avvilinatu, per esempiu, e piante vini, medicini o chimichi di u casu, l'autodisegenu ùn hè sclusivu. In questi casi, avete bisognu à chjamà ambulanza prestu. Mentre chì aspetta u zitellu puderia offerte per vìviri l'acqua neve, ma ùn hè micca indelicate per dà ogni medicazione. Se andate in u ospitalu nantu à u vostru, duvete bisognu di fà una sustanza chì, in u vostru parolle, hà causatu a malatia di u zitellu (o parte di u vomit). Dopu tuttu, qualunque avvilinazione hà bisognu di un accortadoru specialu à u trattamentu è u diagnosticu.