Chì deve fà, se u mo figliolu chokes?

I picciotti sò quelli fidanzati. Ancu ci hè parechje: un pezzu o un pezzu di alimentu si mette in u esophagiu o in l'uspidurale. È i ziteddi ùn sò micca capaci di aiutà. Ciò chì u babbu choked?

Quandu deve intervene?

Se un fogghiu cuminciò à tà e di chianciri, i so valdi, per furtuna, ùn sò micca bluccati. Ùn intristuranu, ghjustu u zitellu. In nisun locu ùn avete bisognu à ottene un oghjettu - un muvimentu sloppy, pò falla più beddu. Di solitu, dovutu per una tezza o vucazione chì cumincianu, u corpu straneru sti fora.

A intervenzione di un adultu hè necessariu in casu chì i seguenti simprici sunnu osservati:

Se u zitellu sò affucchiatu

U zitellu pò sculaccià l'alimentazione da una buttiglia in a pusizione incorrecta, big pieces of food o un pezzu petite. Pudete strufinà u zitellu per e so pere o pressu a ravaganza di a lingua, induce vòmite. Sì questu ùn sia micca aiutu, avete dettiru crià u zitellu nantu à a vostra manica è fremu a manu cù 5 manchioni trà l'omopuli di i zitelli.

Sì un zicchini chocce cù l'acqua o u latte, pò cumprincà à tossà fermu o sopra noisily. Per liberà e vaghjime, hè necessariu:

Sì i metudi anche micca aiutu, pusendu u zitellu annantu à u so spartimentu cusì chì a so testa hè sottu à u troncu. Pudete l'indici è u mezu mediu sottu u soiu di u pezzu di u babbu, facenu 5 pressioni, ogni tempu per allughjà u sternu à rinvià. Hè a stessa azzjonijietu esse realizatu ind'è l'eventu chì u zitellu sughjettu nantu à a saliva. Pate alternante nantu à a volta cù a pressione in u stomacu finu à chì u pranzu inghjùgliu scorri da a bocca o l'ambulanza arriva.

Se choked kid over 1 year old

Per i zitelli più di un annu, u metu più riesciutu di aiutà à inguisce l'ogetti grossi, quandu, per esempiu, un zitellu hè fugidu cù dolci, hè pressu nantu à u stomacu. Per fà quessa:

  1. Poi darrè u babbu è piglià a cintura cù e to mani.
  2. Pusete nantu à l'abdomen, trà u zuccun è di u palummu, cumprate à u pugnu.
  3. Stu pugnu scupperà u to altru palme.
  4. Raising his elbows, cliccà nantu à a bocca di u zitellu 4 volte in a direzzione da u fondu.
  5. Repetite a securità finu à chì a via prossima.

Pusà nantu à l'abdomen debite altere cù patting nantu à a spine entre l'omopuli.

U primu aiutu, se un zitellu chocce è ùn ùn respira, perde a cuscenza, è a so cima tornera palla, cunsiste in e seguenti azzioni:

  1. Riticà a so respirazione pusendu u zitellu in u paviu di u so latu, cuminciannu l'occhi annantu a so volta è fugliale u quì. Dopu chjamà una ambulanza, verificate a vostra respirazione ogni 10 segundos.
  2. Se l'ughjettu strangeru ùn hè micca eliminatu è u zitellu ùn si respira, a respirazione artificiosa deve esse fatta: dopu à appruvà l'aria, prepressa i vostri labbra impurtentamente è i purtemu à a bocca è à u nasu di u zitellu. Inhale a bocca di u babbu cù l'aria. Repetite 5 volte. Se ùn ci hè nisun risultatu, vai per a massaggi di tene: dopu à 30 pressioni in u fondu di u pettu cù dui dritti, do 2 respiru. A secunna hè realizata prima chì una ambulanza arriva, se respira ùn ùn salvezza micca.

Hè impurtante per ogni criaturu per avè i capacità per aiutà. In l'eventu chì u zitellu hè stufa cù un ossu, un pocu panicu è perisce sughjorni preziosu. Intantu, l'attività attiva hè simplicemente precisa, perchè pò salvà a vita di i zitelli.