Malatii di u rectum

U duttore, chì hè più vargogna per indirizzà, hè un pruotologu. Per quessa, e malatie cumune di u rectu sò generalmente diagnosticati in i tempi fini, quandu u trattamentu intensivu è prolongatu hè necessariu. Stu dipartimentu di u intestinu grossu per u so locu hè assai sottopeta à parechje infezioni è e ferite, chì hè megliu micca ignurà, ma di cunsultà un specialista quandu i primi sintomi di i prucessi patologici.

Chì sò l'infirmità di u rectu in i donne?

Malati freti di u corpu sottumessi:

Sintomi di malatia di rectu

Per u diagnosticu puntuale di e patologia, hè impurtante prestu attirà à i signali characteristici di malatie di u rectu:

Certi sintomi sò osservati in cunfurmazioni cù a praticà esistenti, anche in certi casi i patologii puderanu esse hè oculistica. Per quessa hè impurtante visitarà u pruductologu pericienta, per prevenzione.

Trattamentu di malatie di règula

U fisica di queste malattia hè individuali in ogni casu. Appuntamentu si deve esse realizatu da un spécialiste, l'autore trattu hè periculatu, in particulare in a presenza di prucessi di tumuri.

A basa di qualsiasi schema cumplessu di a terapia hè u mantenimentu di una dieta chì favurizeghja a nurmalizazione di fugliali è di i prucessi digestivi, l'isolamentu di l'enzimi è l'excrezione di a bile.