Vacanze in Cile

Chili hè un paese cun una storia rica è unica, cusì a so cultura hè assai diversa. I chilieniani sò diffirenti in a so apertasuna è a capacità di raligraranu ancu in u ghjornu più nuvole, perchè e so vacanze sò sempre brillanti è divertenti. Ci hè 15 vacanze naziunale in u paese, alcune ero religiose, chì si osservanu modeste è cù observanza di tutti i tradizioni. Ma a maiò parte di quelli sò i civili, chì marcanu tuttu di chjucu à grande è passanu bellu violentia.

I posti religiosi

A maiò parte di a pupulazioni di cile prupone cattolicu, cusì celebrenu tutti i catichi vacanzi cattolichi.

  1. U ghjornu di Petru è Pàulu . In quellu ghjornu, u cultu hè tenutu, è i cattolici sò sbucchiati. Bastamente, sti tradizziunamenti sò osservati solu da quelli chì assistenu regidamente à u tempiu.
  2. U ghjornu di a Virgine Carmen, 16 di lugliu . Questa ghjurnata in Cile hè assai storicu, cum'è più di 200 mila persone scontri da i monti à u portu di Tirana vicinu à a cità d' Iquique . Hè quì chì un festività religiosa si tenene, dedicatu à a patrona di u paese. U ghjornu è a notte in un pochi chjughi di a cità hè chjucu di vita. E persone vistutu in vestiti nazionale di ballu è sò trattati di platti diliziosi. Quì arregistenu una piccula prestazioni. Questa hè una festa assai divertente è hè impurtante per ricurdà chì tuttu ciò chì passa per quì hè dedicatu à Virgo Carmen, per quessa, l'azzioni di i participanti è i pensioni sò vinuti da u core è sò assai sinceri.
  3. Ascensione di a Virgine Maria, u 15 d'Agostu . In questu ghjornu, i cileniani purtanu à e chjese è e capelli i frutti di a prima racolta. U ghjornu dopu, ci sò servizii divina è prestazioni teatrali. In generale, a festa hè abbastanza spettaculu, ma chì ùn hè micca scandalizatu da i normi chilien.
  4. U ghjornu naziunali di i Chjese Evangelicu è Protestante, u 31 di uttùviru . Fuglienti, circa u 20% di a pupulazione, cilibre cù a tradizione di i so chjese, a maiò parte di a pupulazione ùn participeghja micca in ella, ma ùn cunnanda micca.
  5. L'Immaculata Cuncepzione di a Vergine Maria, u 8 dicembre . Questu ghjornu hè assai impurtante per a Ortodoxa, Protestanti, Antichi Catolichi è vie vie fiduardi. Per quessa, e persone di a diversa fidi riuniscenu in l'onore di a festa in quasi tutte e chjese di u paese.
  6. A Natività di Cristu, u 25 dicembre . A preparazione per a festa principia assai prima di ellu, da a fini di nuvembre. À quattru settimani, i cattolici assistenu à a chjesa, preziatu, restituurà l'ordine in i so casi è i decoranu. È ritene ancu rigali per i so amori. Uncelli di i chilieniani rializà solu l'ultima parte di e preparazione, cusì in tutti i prossimi un ponu vede e persone felice ellu entre i rigali è i condecorazioni per a casa.

Festivamenti è festivi civili

  1. L'annu in Cile hè celebratu l'1 di jinnaru, cum'è in tutti i paesi civili di u mondu. Fu durante stu piriudu chì u paese hà assai turistere. Chili hè un paese cusì cusì chì u novu annu pò esse truvatu quì nantu à e muntagne nevicati o nantu à a spiaggia di mare in u sole scorching. A populazione indigeneta prefete celebrari nantu à a sabbia, o nantu à i strade principali di a capitale.

    Ma ci sò e regioni in Cile quandu a celebrazione di l'annu novu hè assai esotico di quellu puderete imagine. In a cità di Talca, per più di 20 anni , una massa di eclesi ceremoniali hè stata fatta l'1 di jinnaru , dopu à quandu si andà in u cimiteru. Visitaru i fossa di i so amori, a ghjente chì era, aiuta per inizià l'annu novu in u prublemu vicinu.

    In a cità di Marchive, l' annu novu hè micca menu più stravaganti. Prima hè celebrata a notte di u 23 à 24 ghjugnu . A famiglia si trova annantu à u focu è cumincia à "cilibrari", cuntenimenti terribili storia di i so parenti o legends famigliali. Dopu à quessa, a famiglia sana passa à a stagna più vicinata di sdirtà. Questa tradizione hè digià vinia parechji cint'anni, perchè ùn puderebbe imagine quantu parechji stori anu dictu à u focu, perchè l'eroi di i leggenti sò l'antenati chì stanu à più di dui o trent'anni. No tutti e famìglie sò pronti per invitar un clientu occasionale à u focu, è micca ogni vitturianu accunsente à questu annu.

  2. In u frivaru, i chilieniani cuntinuaru un festival di musica in a cità di Viña del Mar. Eccu un locu famigliu ben cunnisciutu, forse dinò un afflussu di turisti è hà fattu stu festival ancu più vivu è alegre. Durante l'ultima semana di u mese, i rendimenti di i gruppi di musica di tutte e mondu sanu in a cità, è pocu pocu pò scopre i ragi famosi. Duranti a festa di l'arti ci sò assai concorsi per i zitelli è adulti, chì dà un certu eccitamentu à l'audienza.
  3. Dopu u Music Festival à u nordu di u paese, u Carnaval di Andino Con la Fuersa del Sol s'aprì. Duranti trè ghjorni, i ballarini ballanu nant'à e strade, i musichi cenni è più interessanti, sò vistutu cù costumi naziunali di parechji pòpuli: i Spagnoli, Indiani, Peruviani è Boliviani. Questu hè un miravigliu assai vivu è culuritu.
  4. No menu festival nuvellu interessanti in January in Santiago - "Santiago per milla" . Hè dedicatu à l'arti teatrale è i so "servitori obedienti". Una volta un annu parechji attori, diretturi è altri figuratori culturali venenu à a capitale di Chile. Ma nantu à sta festa ùn ci hè un locu per l'atturi di strata è circus artisti chì facenu i so numeri, ma chjamanu l'attenzione è u rispettu di u publicu. Appressu l'artisti di strada sò preparati per questu avvenimentu prima di l'iniziu, cusì i so presentati sò sempre à u nivellu altu.
  5. Ntè seculu, i cateddi chiamate u ghjornu di a Independenza . U 18 , i desfruciali è i manifesti aerei sò stati in tutte e cità, è in notte exhibizioni, festivals, concerti è fieri. In questu ghjornu, u ghjornu di e Forze Armate hè ancu celebratu, e duie vacanze sò assai impurtanti per i chilien, per quessa chì una tavola cù diliziosi hè stata in ogni casa. I turisti anu da esse preparatu per u fattu chì durante stu periodu a populazione lucali hè quattru ghjorni di vacanze ufficiale, perchè tutti i buttreghi sò chjusi.