I Laghi di Culumbia

Culombìa hè un paese di brillanti cuntrasti, in u quali ughescianu coexistini cù riservi enormi, è micca quandu da i cità ùn sò parchi naziunali di incredibilta bellezza. In più di fiumi meravigliosa, Columbia hè ricca è laghi, quale deve esse ammirata, avendu festighjate in stu paese interessante.

Culombìa hè un paese di brillanti cuntrasti, in u quali ughescianu coexistini cù riservi enormi, è micca quandu da i cità ùn sò parchi naziunali di incredibilta bellezza. In più di fiumi meravigliosa, Columbia hè ricca è laghi, quale deve esse ammirata, avendu festighjate in stu paese interessante.

I laghi cchiù famusi di Culumbia

I più populari in u paese sò quelli corsi d'acqua chì atraientu i turisti o cù natura stupente, o cun una storia interessanti, o i dui, à u stessu tempu:

  1. U lagu di Guatavita . Situatu 50 km à nordu di Bogotà in a muntagna di Cundinamarca. U lavu hè situatu à una altitudine di 3100 m in u livante di u mari in u cràter d'un vulcano extinctu è per questu quasi una ronda redatta ideale. U diametru di u reservatu hè di circa à 1,6 km. Hè cresce chì era quì chì l'indi anu realizatu un sacrificu sacru à i deuses: ghjunghjenu l'ogetti d'oru in e prufundità di u lavu. Questu costume, da a strada, anu purtatu ind'è i cunquistadori una legenda nantu à a cità d'oru di Eldorado.
  2. Lake Thoth. Hè u più grande in Culumbia, situatu in u centru di u lagu di u paese. U so area hè 56,2 metri quadri. km. A prufundità massima hè 67 m, è u reservoir stessu si trova à una altitudine di 3015 m di livellu di u mari. Thoth hè navegable è sicondu in altizza in America di u Sud, solu sicondu solu à u Lavu Titicaca . I settistini più vicini sò Aquitania, Tota è Quito. Ci sò fàcili per arrivà à u lavu, è e città sò i più faciuli di ottene di Bogotá.
  3. Iguacu. Hè situatu in u Parcu Naziunale omonimu chì fù statu dichjaratu una zona protetta in u 1977. Ci hè un lavu à u nordu di u paese di Villa de Leyva . Una legenda antiga di a nascita di l'umanità hè cunduta cù stu lavu. Sicondu e credenze di i pirsuni indiggiani - muiskov, l'umanità s'era uriginata da l'Iguaques, quandu a dea Bachue hè stata di l'acqui, cun un figliolu finitu in i so brazzi. À quellu tempu u zitellu criscenu, l'omi anu avutu oghje di u globbu tutale. E a dea è u so figliu tornonu à l'acque lagunari, ma digià in guise di serpenti.
  4. U reservoir di Kalima. Hè una di u grandi laghi creati artificiàmente in u paese. Hè una laguna in u Colunianu occidintali, solu 80 km di l'Oceanu Pacificu. A so longa hè 13 km, è l'largu massimu hè di 2,5 km. Dopu u 1966 (dopu à cumpiimentu di travagliu di custruzzione), stu locu accuminciò a attrachjonu turisti, perchè u reservatu apre u vede maravigliu. A presenza di venti constanti si hè ideali per i surferiti chì ponu esse cunnisciutu quì in ogni stagione. A temperatura di l'acqua fluctate in u circondu in u 19 ° С à tuttu l'annu.
  5. U Lavu di Santa Isabel. Situatu in u Parcu Naturale Los Nevados , chì si trova in u dipartimentu di Risaralda. Stu lagu hè un urìggiu glaciali è hè ricustituutu da i glaciers da i piani di u vulcano Nevado. Grazzi à questu metudu di riimplari, l'acqua di u lavu hè sempre cristallu. Ci hè una bella vista di e muntagne. Hè nutate ancu chì in l'acqui di Santa Isabel, trota rainbow hè trova - un pesciu grande è assai bella.
  6. Laguna Verde. Hè situatu à u nordu di u vulcanu Azufral. A temperatura di l'acqua in u lavu fluctuale circa +50 ° C - in i surgenti di Laguna Verde, a temperatura di quale hè +54 ° C. I turisti sò attrati à stu paesu perchè e so acqui sò cunsidarati curative. Inoltre, a costa hà antichi furmati di lava, chì sò più di milli mila anni, postu chì l'ultima eruption vulcanica hè stata in 930.
  7. Laguna di Kocha. Stu lagu hè un incantu di bellezza, situatu vicinu à a cità di Pasto. In u core di l'acqui hè una piccula isula di La Corot. E in l'isula, è in ghjiru à a Laguna Kocha un grande quantità di verdura, ci sò boni pochi aresti . Inoltre, l'amatori di a pesca pò piglià a pesca di pescade, chì si trova in quantità grande in u lavu.