Ginga di a sposa propria mani

Oghje ghjurnalettu in u nostru paese hà l' usu di vestisce a liggeri di a sposa. Dopu à u pittura, à u banquet, u novu hè stasurazione di ripiglià fora di i pedi di a so sposa novu a fabbricata è u ghjallu in a multitùdine di i zitelli unificati. Questu costume, di sicuru, ùn si ponu micca riferite à e tradizione tradiziunale russa è hè venutu per noi di i rituali occidintali, è ancu ghjucà un bouquet. Ma vinciu prestu u so amori trà i nostri fiancelli, chì quasi ogni donna di novu avè cunsiderà stu casu attribuisci obligatoriu. Di sicuru, a manera più faciule di cumprà una ligame in qualunque salone di matrimoniu: bona, a so varietà hè assai grande, è ancu a novia esigenti serà elettu u mudellu chì ti piace. Questu sarvà risparmià u tempu, chì, in modu di regula, hè cusì nanzu in u preuguru di a festa. Ma, avete devi d'accordu, quantu hè toccu è fà un ghjocu di e matrimoniu cù i vostri mani è sapete chì hè l'unicu di u so tipu. Per via, questu ùn hè micca cusì difficiule, perchè ùn pare avanti prima visu. Hè abbastanza per avè i so cumpagnii cusì triviale di cusgitura. Bonu, ùn scurdate di u bon modalità! Cusì, vi diciaraghju cumu per fà una liggera cù i vostri mani.

Cumu puderà un lignu cù i vostri mani: i materiali sò nicissati

Per fà l 'attributu necessariu di u vestitu di a bella bride, liggeru, avete preparatu:

  1. Un pezzu di renda bianca. Ci voli à cumprà un cordone chì in una quatru hè dirittu. Allora pudemu cunnette i pezzi di cordone cù l'altru per piglià un tela largu. Se pudete truvà un pezzu di cordone anch'ellu, duverà mancu travagliu.
  2. Un pezzu di cinta o cinta di culore blu cun una larghezza di 1,5-2 cm.
  3. A bandu elastica chì serà necessariu per a futura ligame per stà in a to lega. U so largu ùn deve esse menu di u largu di a cinta.
  4. Cinta fina in una strada bianca-blu per a fabbricazione di i noduli decorattivi.
  5. Un filu chì face l'ombra di a cinta blu.

Garter di cunte: maestru class

Cusì, turnemu à costruisce l'aligria di a sposa cù i nostri propri mani.

  1. Prima hè necessariu di misurà a durata di a futura ligame. Per fà quì, misurà da u centimetru l'larghezza di quella parte di a to pente, situata sopra à u ghjinochju. Aghjunghjite à questa misura altre 30 cm.
  2. Cut two longs of lace in a lunghezza necessaria (anchura di u ghjornu + 30 cm). Sì avete un lace largu, avete solu bisognu di una sola piezzu.
  3. Coperattinu simplicità i pezzi di tela unu nantu à l'altru per chì l'eddi di lacciu sò in l'esterno.
  4. Securisce e articuli cù i pins di safety, ponu e pezzi di cordone unu per un cù una punta di machja in modu chì ùn tocca à toccu l'uni à l'altri.
  5. Avete bisognu à fà dui pezzi di cinta blu cù a stessa lunghezza di u cordone.
  6. Unu di e pezzi di ribbon hè sottu sottu à u punteddi in u centru. E ora avà u stessu, questu quì, in u centru, ma quì sopra à u punteddi partenu da u second segmentu. E du bai ribbuli sò allora compatibili. Cumu necessariu, prick pins Inglese.
  7. Ma avà hè ora u tempu di u travagliu più impetuoso. Utilizendu una maquette di cusginu, avete bisognu à attachete à a ligame in sopra è fondu. Innota chì di u filu di a cinta necessariu di rinunzià micca più di 1-2 mm. Fate tuttu pianu è cun cura. Quandu i cintunari sò sbuchjuli, formanu un canali unni pudete mette a banda di gomma.
  8. A strada, a longu di a banda di gomma hè calculata cum'ella: à l'anch'elli di i peri di a sposa, deve aghjunghje uni pochi di cm. Gather un pinu à a punta di a bandiera di gomma è inseriu in u mancu, furmatu da cilesti blu. Push the pin through the channel, ubbligatu cusì u bandu elasticu à u latu oppostu di a pratica. Cunduce e dui ridu di u bandu di gomma, è ancu i spianci di u cordone è e cilesti cù a costura di a machina. Puderanu distribuitu a band elastica in u ligame di a ligame.
  9. Da una cinta bianca-bracciale l'aghjunghjenu in 5 arcu, i canteri chì si pò esse cut off in a forma di una tick.
  10. Scrivite e cilesti nantu à a cinta blu da a manu. A vostra ligame hè prestu!

Avà sapete cumu fà una liggera per a sposa, è fà sta attribuuta ùn hè micca un problema per voi.