Puderaghju un bagnu durante a menstruazione?

Ci hè una parolla chì un casu calentu è sempre calante durante a menstratura alleja u dulore, ma siddu si hè pussibile di piglià duranti u piriu, nimu hà veramente sapi. Per ùn avè micca pardunatu u corpu, hè bisognu di capiscenu a fisiologia di e donne in questu tempu è raghjone e cunclusioni apprufessi per elli.

Pudeme in paese di bagnu cù menstruazione?

Durante a menstruazione, u canali cervicale apre u l'ingressu à l'utru è a ghjente, hè esce, un prucessu di sangue menstruali hè pussibile. Dopu à a terminazione di menstruali di u passaghju hè struitu fermu. Hè per via di sta scuperta è ùn hè micca cunsigliatu per natà in u fiumu, in a piscina o in u lavu. Dopu tuttu, un gran numaru di microorganismi patogeni accadarà in a vagina, è da quì à l'utru, chì pò causà infezzione severa.

In casa, ancu se neve a bagnera lavora è disinzià cù un rimediu specialu, l'acqua ferma aduprata indivisualità, chì nimu guarantisci chì ùn sò micca esistenu microbeni dannui. È s'ellu ci hè sempre dubbienu, se esse possibbi à pusà o si ghjittassi in u bagnu cù menstruazione, quì sò quelve più argumenti contru à questu:

  1. L'acqua calda rinfrisa l'utru strained, ma ancu aumenta a veloce di u flussu di sangue è in tutti i organi internu. E senza questu, i vittimi sanguinèvuli sò realizati, anu cumpresa amplificatu. Ancu i bumbuglii sò pruibbuti sottu a menstruazione, è questu hè razzevule, perchè qualsiasi soprappreditante guida à un sanguinare aumentatu.
  2. Se u dulore hè insupportable è hè necessariu di praticà, avete da piglià qualsiasi antiespasimu, chì, è hè pensatu per questu, ma in ogni casu ùn micca per ghjustificà à u bagnu, in più di i pezziunità.

Alcune alcune, duverebbe datu o micca di piglià un bagnu durante a menstratura, aduprate un tampuni per prutezzione. Ma questa selezzione hè ancu uperadore, perchè subitu subitu subitu cù l'acqua è ghjucà rapidamente alcuni l'utru. Durante a menstruazione, hè megliu per limità di un bagnu cù un capriccio.

Parechji donne per a perdita di u pesu è u trattamentu di i bagni turpentini , ma ùn sanu micca ch'elli ponu esse tastati cù a menstruazione, perchè ùn voi micca vulete intruduce u trattamentu. Argumenta lòggica, postu chì ùn pò micca situate in un bagnu normale, dopu cù turpentina, ùn viaghja micca bè, per quessa, si deve stende da prucessi di parechji ghjorni.

U stessu passa per a quistione di se esse permette di ripiglià i radoni è i bagnu di sulfuriu di l'hidrogenu in intervalli mensili. Prima, ùn hè insegenu per a salute, è invece di bè, ùn esse solu un dannu, è in segundu, sti prublemi sò rializati in l'uffizzioni balneologichi pùblici è ùn hè micca cumpatibile è inacceptable.

Avà, dopu à esse à i nostri argumenti, perchè ùn pudete micca piglià un bagnu durante a menstruazione, spiranza chì ti puderà eseguisce.