Cumu faci un toullu di carta?

Qualei à noi in l'anni di scola ùn puderà fà micca di rangi di caratteri o sapori? Stu arti scrittura simplice hè statu trasmissione currettamente da generazioni à generazione, migliore per ogni unu di elli. Quelli chì anu scurdatu cù l'anni chì cumu fà un toad da u paperu trova a nostra classa maestru à i ranghieri doblegati in a tècnica d 'origami.

Cumu fà un toad di carta - una classa maestrale

Per pudè roll paper da u papà d'origami, avemu bisognu di pocu:

Accogliu per u travagliu:

  1. Fate una carta di carta davanti à voi. Una carta standard di carta ufficiale hè una forma rectangulaire, avemu necessatu un quadru di travaglià. Sceglie un paparu per un sapianu, ùn si micca scurdatu chì u più grossu u paper, l'aghjustatu i qualità di saltà di l'articulu finitu.
  2. Per rinvià una lampa retangulaire in un quadru, seguitemu nantu à questu diagonali di u futuru quadru. Per fà questu, pigliate a righjoni di a righjoni di u fogliu è dàcenu per quessa chì a vintesa di a vintesa hè allinatu cù u spaziu di u liceu da u liceu. Emu passà dete nantu à u dòtulu per stabiliscia un rinfrittu. Opere a partita è repite u listessu manipulazioni cù a corner superiore left. In u lugiziale diagonali di u quadru parechje, resta quì sottu à curvarle a parte di a superficia sopra sopra à u fogliu, è tagliò cù a tispisura.
  3. Fate u quadru resultante à a mette, allinamentu di e curone superiore cù u fondu. Liscia u curcu cù i vostri ditti per rimpiazzà a linea di doblegu.
  4. Pone u rectangulu risultatu cù u fondu di fondu à ellu stessu è trasforma a chjave chjamata "triangulu doppia". Per fà quessa, aghjustemu u borde di u rectangulu à e cose di linii diagonali.
  5. Intricatu à a cantu curretta di u triangulu superiore, appuntamentu cù a cima. Fix the fold line, appiccicate cù i vostri ditte.
  6. A listessa operazione hè fatta cù a cantu uchiellu di u triangulu superiore. Avà a nostra travagliu hè a forma di un triangulu cun un diamante in u mità.
  7. Avà hè bisognu à curvarle tutti i mitati di u diamante per mezu. Prima torna nantu à a mità di a mità di u dirittu, senza scurdà di riparà a lini di doblegu cù i vostri ditte.
  8. Allora battate a meza di u diamanti.
  9. Avete bisognu à curà in a cima di u diamantu è dàchja i so viti à i costi. Cusì avemu fattu a nostra parte di fronte di u toadore di u troncu è di i pedichi di fronte.
  10. Avà accade à a furmazione di u capu, da e tene di u nostru capeddi. Per fà quessa, cambia a voce resultante à l'altru side, perchè tutti i ricerchi di ricerche avanti. Da questu alte a nostra pececa hà a forma di un triangulu.
  11. Dienghjamu e cinghi più bassi di u triangulu à u mità sicondu chì i so arghjidi coincidenu cù a linea centrale.
  12. Ogni culu di i costi curchià duverebbe piume à mezi, per frenu versu a cima di l'altru. Allora formemu a nostra perversi di bellezza anfibiana.
  13. Turnate a nostra frogia nantu à a so back, a sughjetta cù i so peri traspremessi. Fasce a gula in a meza, perchè chì a ligna di cinghule cascade nantu à a parti più stretta di u troncu. Grazie à questu, u capiddu acquistenu volumine.
  14. A u sapone hà acquistatu una capacità superstizione, da u cantu di i so pate trincatini piacenu un altru puntu. Per quessa, hè necessariu di cumbattà a linea più bassa di u troncu cù una rotula horizontale trà i peri trascorsi di u ranu.

U nostru sapè da un carta in a tècnica d 'origami hè prestu! È altronde questu beddu maravigliu, sapi ancu salutu. Per fà un saltu di sapuri, deveru aghjurnà di cliccà nantu à u doblegu vicinu à e so peri traspremiti. Se vulete, pudete creà una cullizzioni sana di articuli falsi - da una buttiglia plastica , plastica , tela o lana. È se questu ùn pare micca bè, fate un picculu stagno, cù neri d'acqua o lotuses per i vostri animali.