L'applicazione di foglie per i zitelli

Quandu u calore di u ochju ghjuntu, invita u zitellu per camminà à l'avveddi ospitali di u parcu. Eccu, ùn avete micca solu un bonu tempu, ma pudete dinò almacenà un beddu materiale - follatu chì hè cuttutu da diverse arbuli. Prima di tuttu, suggerenu chì aduprate una articuli abbastanti simplice da foglie sece - applique. Pò esse parechje animali, pani, caratteri caricaturizati favuriti. Ricumpendemu à preparalli ogni librettu before work. Per fà questu, deve esse siccatu, chjamate entre di dui foglie di ghjurnali è da a cima per pressu parechji volumi di libri, allughjenu per a notte. È se u zitellu ùn pò esse stati, assicurate e foglie cù un ferru, di passà solu u ghjurnale. Ma quandu u principale mezzu ornamentali hè prestu, pudete fà cù l'applicazione nant'à i foglie secche. Fighjemu à a vostra attenzione diversi maestri maestri.

Applique di i zitelli di e foglie "Bear cub"

Questa stampa hè facilissimu di maestru u più chjucu. Per fà, avete bisognu di u seguente:

  1. Rinvule e foglie secche in petite foglie.
  2. Dessignate nantu à a cartuccia di cartulare di u crayon di u oso.
  3. Vulemu dumannà à u zitellu aduprà una bona capasti di cola in tuttu u contu di l'imaghjini.
  4. E ora mancianu unu manciatu di manufatti di migghiuri induve a cola hè stata appiicata, un gran numaru di foglie foglie.
  5. Usendu una napulita, dumandate à u zitellu sfruttà una foglia di foglie da u manicu.
  6. Suggeramente straccatu di e partícules eccessivi, avemu da vede nantu à u cartone di caccia di u bonu bear.
  7. Ci ponu aghjustà uni pochi dittiti in forma di ochji, bocca è bocca, facennu sti banni da plastica. Circulate u percorsu cù una penne di feltti è u lápiz. L'applicazione simplici di foglie cù i vostri mani sò pronto!

In u futuru, pudemu creà aplicacions più complexi da folla sfullate.

L'applicazione di foglie per i zitelli "Eretche", "Lion" è "Fish"

U più acquistati di culurite sò sì appliqués adduzzu totti sali o partiti nantu à una carta di carta o cartuni. Hè ricumandemu per stampà un mudellu di tutti i animali è di u pesciu nantu à e foglie di carta di colore o carta culurata: u caprettu di u lione in amarillo, u pezzu in u celu, è l'erizon in a sabbia. Se ùn pudete micca imprimirà e scrive, pigliate cù cura di mani cù un lapis o penne di feltti.

  • Per fà un leone, appricà a cola in u foglie giallo è aghjunghje elli à u percorsu perimetru di a traccia - cusì avemu un capu da e foglie. Dopu chì a cola s'assequé cun un punteru o pienu di punta, scogliu u nasu di u re. Hè ancu possibbili d'aghjunghje parechje datu di u materiale naturali - a punta di u nasu da a ghjanda, l'antenna da i pini di pinu, a lingua - da u semen allargate di linden o cinti.
  • U pesciu deve esse fatta da dui tipi di fogli - giallu è marrone. Nta l'abdomen di l'abitanti marinu, appruntate apprettamentu "scale" da a foglie gialla, cumincendu cù a parte chì cunfini a cuda in tale manera chì ogni buttula sussegutanti hè superimposta à l'annuncia anterior. A cuda è dui alti di l'altitudine è di l'abate sò di lignu marroni. Opùsimu cunsigliu di aghjunghje un pocu di ditagliu: "caps" di a ghjanda aghjunghje à a linea induve a capu di u pezu cunfini à u panicu, i sementi di tazzi - da a cima à a cuda.
  • Tagliate u cuntinuu di l'abbitanti furentinu - erica - avete bisognu à appendà à una foglia di carta bianca. Ci hè necessariu di appiecà a cola in u corpu di un erice. Pigliemu u corpuscle cù a foglie di culore marrone di forma aguda, cuminciendu da a parte back part à u mussu in direzzione diffirenti.
  • Allora, cù l'aiutu di l'abbandunà abbandunate in u quartinu di u zitellu ci seranu appliqués brillanti da a folla di l'arburi, chì u ricurdaranu di i ghjorni di vaghjimu.