U filu di Cockerel - u simbulu di l'annu cù i so mani

Ci hè un pezzu pocu tempu resta in quandu u Novu Annu, avemu sempri tantu tempu di fà, è quì hè un altru simbulu di l'annu in a mo casa è ùn si mette micca. Cusì, decisu di fà un gallone da un mezu improvisu, hè fattu assai rapidamente, in literalment à a meza ora, ma ferma assai bella.

Allora, cù l'aiutu di sta classica maestru, amparà à fà un pastellu artigliale da e nostre mani.

Cockerel da u filu cù i vostri mani - classi maestri

Per u travagliu hè necessariu:

Curà di travagliu:

  1. Da u cartulare facemu un cone è appiccau una paròfice per quessa chì u cunciu ùn si hè cascata.
  2. In cima di u cunu, appricamu cola è cumincià à vende a cunta à u circhiu di un filu giallu. Hè dispunibule di appricà a cola in un spazii maiò di u cone, per quessa hè piacevule per riceve u pruduttu è ùn mancanu e mani in cola.
  3. Per un prugnu da una cinta rougica fettemu trè cicli, per chì ogni loopia sussurna hè più chjave di u prelitu, avemu chjude a cinta addattata. I fiurati di e tappe sò pegati o perversi è pegati à a cima di u cunu.
  4. Perchè u beccu da a cinta rossa, fate un cunfettu pocu, aghjustemu l'excedente di cinta, pegà u latru di u cunciu.
  5. Facemu i arditi. Trimate un pezzu di cinta rocula in modu chì u cima di a cinta era più chjave di u fondu. In u mezzu ci appigemu a cola è torna i viti cun un tubu à u mezu è pressu. Cut the edges as in a photo.
  6. Guariscenu u pizzu cù a pinnuluni à i aramenti è l'alla struttura (beccu cù aranci) hè pegatu à u troncu.
  7. Glue l'ochji.
  8. Per a cuda pigliate quattru pelline di culuri diffirenti circa 15 cm, pranziali à a mità in a forma di ciclu è l'estremità di l'altri sò inturniatu. Tuck l 'aghju cù i so ghjuvelli à u corpu.
  9. Per l'ale, agghicamu dui cuts di 10 cm di cinta rougazione, duie taglije di 8 cm di cinta beige è duie pezzi di cinta verdi di 6 cm. Pigliemu una cut di ogni culore, aghjunghje in forma di un ciclo è ciale l'arghjetta di i loidi trà elli in a cinta verdi à u russu . U second winglet hè fattu cumu, solu l'odei sò simétrici à u primu modu. L'ale sò pegati à u corpu.
  10. Per e pate, piglià a cinta rossa è tagliò dui corti di centimetri vinti e dui cuts di 5 cm. Oghje pezzi sò dritti in mezzo è pegati in ghjocu (o cosi). Pezzi longu di una cima sò dobbeati in longu à una distanza di 2,5 cm è sò pegati (spezzatu) in u locu di u fold. Fogliu segmenti corsi à un angulu di trenta gradi è cola à u filu di una cinta larga, à una altezza di 2,5 cm da u trattu trattatu. I peri anu pegatu à u corpu.

Ci ponu esse solu per truvà u locu più onorevoli in a casa per u cavallu. Siccomu a cima di l'arbre ùn avè mancu ghjucàghjine, oghje nantu à a cima di u Natale.